Смекни!
smekni.com

Розробка дизайну та друкування оригінал-макету брошюри спеціальності "Монтаж і експлуатація гідроенергетичних установок" (стр. 4 из 5)

Там, де створюється друкарська продукція, пікселі існують з двох причин: щоб описувати складні відтінки і відтворювати найдрібніші деталі зображень. За допомогою векторних форм майже неможливо створити реалістичне зображення на рівні фотографії; якщо ви не маєте надприродного таланту, то векторні програми не підійдуть для відтворення такого зображення, як малюнок пером.

Через те що кожен піксел може потенційно містити колір, відмінний від кольору сусіда пікселя, всі разом вони в змозі відтворювати найдрібніші зміни кольору і текстури, які тільки існують в природі. Можна змінити роздільну здатність, тобто розмір кожного пікселя зображення, а отже, можна створити пікселі, достатньо малі, щоб мали привабливість чорно-білі зображення.

Роздільна здатність растрового файлу повинна бути визначена виходячи з використаної лініатури друку, і звичайно складає 300 dpi для більшості стандартних робіт. Проте, мінімальна допустима роздільна здатність, з якою можливий якісний друк, в загальному випадку можна підрахувати, помноживши лініатуру друку на коефіцієнт 1,41 (квадратний корінь з двох). Тобто, для лініатури 150 lpi достатньо дозволу в 220 dpi. Якщо графічні дані представлені в колірній моделі Bitmap, то їх дозвіл не повинен бути менше 800-1200 крапок на дюйм, на відміну від інших форматів графіки.

Зображення в чорно-білому режимі служать для відтворення чорно-білих зображень. В даному випадку пікселі бувають одного з двох кольорів – чорний або білий. Причина, по якій ми називаємо ці файли "файлами одно бітового кольору", полягає в тому, що для опису кожного пікселя резервується тільки один біт.

Чорні пікселі описуються одиницею, а білі – нулем. Із-за того, що для відображення кольору потрібно так мало інформації, файли чорно-білих зображень мають об'єми, мінімальні в порівнянні з файлами зображень з тими ж лінійними розмірами, але в інших режимах.

Зображення в режимі півтонів відображаються у вигляді діапазону тонів або цілої послідовності сірих тонів від чорного до білого. В даному випадку для опису кожного пікселя використовується вісім бітів. У послідовності з восьми символів можливі 256 комбінацій одиниць і нулів, внаслідок чого можливі 256 рівнів полігонів (серед яких чисто білий і чисто чорний кольори) Оскільки в 8-бітовому зображенні в кожному пікселі знаходиться у вісім разів більше даних, ніж в одно бітовому, то аналогічно конфігуровані 8-бітові зображення виходять у вісім разів об'ємнішими одно бітових.

При обробці повнокольорових матеріалів не рекомендується використовувати набір кольорів RGB (блакитний, червоний, зелений). Оскільки, після віддачі матеріалу в поліграфію і після верстки буде дуже істотна колірна відмінність між тим макетом, який вийшов після друку і який видно на моніторі (у всіх поліграфічних виробництвах використовується не RGB, а CMYK), що може привести до втрати замовника рекламної продукції і до небажаної втрати грошей. Щоб уникнути всього цього, потрібно використовувати CMYK, бажано рекламний макет роздруковувати на принтері, і лише після проглядання замовником – відправляти рекламний макет на поліграфію.


2. Вибір і обгрунтування засобів розробки

2.1 Вибір і обґрунтування програмного забезпечення

Для виконання курсової роботи було обрано наступне програмне забезпечення: InDesing, Adobe Photoshop CS3.

InDesing, одна з найпотужніших видавничих систем, призначена для верстки газет, журналів, книг та іншої печатної продукції, в якій переважає текстова інформація. Програма дозволяє зберігати документи в форматах PDF та HTML (для Web-вузлів). Програма PageMaker достатньо популярна. Про це свідчить той факт, що зараз в ній верстається 20% кольорової та біля 50% чорно-білої продукції.

InDesing має потужні інструменти для роботи з текстом. Програма PageMaker і зараз незамінна при роботі з виданнями, які мають велику кількість тексту: об’ємними буклетами, книгами, друкованою продукцією довідникового характеру. PageMaker добре себе зарекомендував при роботі з публікаціями, які мають велику кількість тексту, при великій кількості таблиць, але гірше при верстці повнокольорових насичених ілюстраціями документів.

Adobe Photoshop - є безумовним лідером серед професійних графічних редакторів за рахунок своїх найширших можливостей, високої ефективності й швидкості роботи. Програма надає всі необхідні засоби для корекції, монтажу, підготовки зображень до печатки й високоякісного висновку. Основне призначення програми Adobe Photoshop - створення фотореалістичних зображень, робота з кольоровими сканованими зображеннями, ретушування, цветокоррекция, коллажирование, трансформації, кольороподіл і інше. Adobe Photoshop має у своєму розпорядженні всі методи роботи із крапковими зображеннями, при цьому має можливість роботи із шарами й використовує контури. Програма дозволяє легко змінювати колірну виставу документів (бітове, у градаціях сірого, дуплекс, індексовані кольори, RGB або CMYK). Adobe Photoshop CS3 - ключовий додаток для ідеальної обробки зображень, що включає засобу підвищення продуктивності роботи й оптимізації робочих процесів, нові потужні засоби редагування й революційні можливості для компонування. Інноваційні творчі інструменти цього універсального графічного редактора допомагають досягати екстраординарних результатів.

Ключові можливості Adobe Photoshop CS3:

- Редагування 3 D-Об'єктів;

- Аналіз зображень;

- Редагування перспективи елементів зображень;

- Редагування відеоматеріалів;

- Створення композицій;

- Засобу для корекції, монтажу, підготовки зображень до печатки й високоякісного висновку;

- Можливість використання в Adobe Photoshop smart- фільтрів, що значно спрощують роботу з накладенням ефектів;

- Кнопки для згортання панелей інструментів;

- Швидкісна обробка Raw- Зображень;

- Висока якість кодування Raw- Зображень у формати JPEG і TIFF;

- Створення й редагування 32- х бітних графічних файлів;

- Цифровий негатив (формат DNG);

- Перехід у режим швидкої маски натисканням однієї кнопки;

- Економія рабочего простору;

- Спливаючі панелі інструментів;

- Спрощені операції виділення (Quick Selection Tool).


2.2 Опис алгоритму створення оригінал-макету

Я зробив два оригінал-макети: брошура та плакат. Якісно виготовив оригінал-макет щоб він відповідав принципам рівноваги та дотримання балансу.

В даний час в поліграфії найчастіше застосовуються електронні види оригінал-макетів.

Для подальшого тиражування в друкарні придатність оригінал-макету може визначатися як його якістю, так і якістю допечатних і технологій накладів.

Видавничим оригінал-макетом є набраний, такий, що верстає на комп'ютері і віддрукований на лазерному принтері текстової оригінал, що є точним прообразом майбутнього видання (по числу сторінок [смуг], абзаців, малюнку шрифту).

Смуга і сторінка видання не одне і те ж. Смугою видання називають місце на сторінці, де поміщається текст і ілюстрації.

Сторінка видання — це весь аркуш цілком, включаючи смугу і поля.

Висота всіх смуг видання незалежно від вживаних кеглів (розмірів) шрифту має бути однакова, тобто розмір полів на всіх сторінках має бути однаковим.

Виняток становлять ілюстровані видання, в яких передбачено розташування малюнків в край сторінки (навиліт). Міжрядкові інтервали (інтерліньяж) в основному тексті видання мають бути постійними.

Неспівпадання міжрядкових інтервалів в колонках (у двох і більш колоночном виданні) і на розвороті категорично не допускається.

При роботі над багатосторінковим періодичним виданням слідує один раз вибрати стиль, набір гарнітур (шрифтів) і строго дотримуватися його в майбутньому.

Не слід використовувати у виданні надто багато шрифтів різних зображень, максимум три. Це в рівній мірі відноситься і до їх розміру.

Інакше сторінки будуть погано читані. Примітка. Не слід прагнути максимально заповнити різнорідними ілюстраціями всю площу сторінки. Як правило, це приводить до поганого зорового сприйняття. Про такі сторінки говорять "переобтяжена".

Міжбуквений інтервал впливає на зовнішній вигляд і легкість для читання видання. Тому не слід робити його дуже "рідким" або дуже "щільним".

Наприклад: рядок рідкого тексту рядок щільного тексту Щільність міжбуквеного інтервалу і самого шрифту оцінюється візуально і має бути однаковою для всіх рядків і сторінок. Пропуски між словами мають бути рівними.

Слід уникати "коридорів" (збіги пропуску в одному і тому ж місці в декількох рядках, що йдуть підряд).

Найчастіше це виникає при виключенні тексту по формату і вирішенням цієї проблеми є розставляння перенесень (автоматично або уручну).

Примітка. Виключення буває по лівому краю, коли лівий край рівний, а правий — ні; по правому краю; виключення по формату, коли правий і лівий краї рівні; повне виключення, коли правий і лівий краї рівні, але останній рядок розтягується управо до кінця. Абзацні відступи мають бути однаковими по всьому виданню незалежно від кегля шрифту окремих частин тексту. При багатоколонній верстці пропуски між колонками (средникі) мають бути однаковими по всьому виданню і пропорційні розміру шрифту. Інколи між колонками розміщують лінійки або прикраси. Для надання в друкарню оригінал-макет роздруковують на лазерному принтері на одній стороні паперового аркуша або плівки.