Важливий недолік полягає в тому, що не завжди є можливість запустити Flash-додаток, або вона пов'язана з деякими труднощами (наприклад, необхідно встановити плагін або оновити його до останньої версії). Деякі користувачі (або системні адміністратори в рамках цілої мережі) отключают в настройках браузера можливість завантажувати контент, що обробляється плагінами або завантажений під фрейма в цілях інформаційної безпеки (у зв'язку з можливою загрозою з боку контенту, наприклад, перехоплення буфера обміну), економії системних ресурсів, або для позбавлення від набридливої реклами.
До сих пір текстове вміст файлів формату. Swf було у всіх аспектах недоступне для павуків пошукових машин. Те ж стосується і тексту, що міститься в зображеннях. Тільки текст у форматі HTML міг бути прочитаний і проіндексовані пошуковими системами, оскільки вони не могли виконувати оптичне розпізнавання символів в оперативному режимі.
Пошукові павуки зчитують HTML так само, як людина може прочитати пальцем написаний кульковою ручкою текст по контурів літер. У той же час зчитування інформації з Flash-файл або зображення схоже на водіння пальцем по плоскому дорожньому знаку. Ви не можете відчути контури букв, а бот пошукової системи не здатний проіндексувати розташований під Flash-документі текст. З 30 червня 2008 року компанії Google і Adobe нарешті заявили, що відтепер інформація з Flash-файлів формату. Swf буде індексуватися пошуковою системою Google. У вичерпним повідомленні Adobe Developer Center також зазначено, що в найближчому майбутньому варто очікувати появи подібної технології від Yahoo. Під час читання новин і пов'язаних з ними статей у спільноті веб-маркетологів мені стало ясно, що дане оновлення стало великим кроком вперед, але говорити про повне розкриття потенціалу веб-розробників ще рано.
Як правило, сервери Web-порталів розміщуються на території Інтернет-провайдерів, які мають можливість забезпечити необхідну смугу пропускання каналів, за якими сервери порталу підключаються до мережі Інтернет. Управління Web-порталом в цьому випадку здійснюється віддалено через Інтернет з автоматизованих робочих місць (АРМ) адміністраторів.
Для захисту розглянутого web-порталу найбільш доцільно застосовувати комплексний підхід, що поєднує організаційні та технічні засоби захисту. Організаційні засоби захисту пов'язані з розробкою та впровадженням нормативно-правових документів, таких як політика і концепція забезпечення інформаційної безпеки Web-порталу, посадові інструкції по роботі персоналу з автоматизованою системою і т.д. Технічні ж засоби захисту реалізуються за допомогою відповідних програмних, апаратних або програмно-апаратних засобів, які забезпечують виконання цілей і завдань, визначених у відповідних нормативно-правових документах. Використання комплексного підходу припускає об'єднання технічних засобів захисту Web-порталу в інтегрований комплекс, що включає в себе підсистеми антивірусного захисту, контролю цілісності, розмежування доступу, виявлення вторгнень, аналізу захищеності, криптографічного захисту інформації, а також підсистему управління.
Підсистема управління засобами захисту розміщується в однойменному сегменті Web-порталу. Підсистема включає в себе АРМ адміністратора безпеки, з якого здійснюється управління, а також службові сервери, необхідні для функціонування відповідних засобів захисту. Підсистема також додатково може включати в себе модуль кореляції подій, зареєстрованих різними підсистемами захисту порталу. Наявність такого модуля дозволяє автоматизувати обробку великого обсягу інформації, що реєструється в Web-порталі, та у відповідності з заданим набором правил виділити найбільш критичні події, які вимагають негайного реагування.
3D-движки
Існують 3D движки, що використовують як основу Flash. Їх швидкість і якість роботи досить низька. Основна причина цього - неможливість використовувати засоби DirectX або OpenGL, тому виконується повна емуляція всіх 3D-Алгоритмів. Немає підтримки апаратного прискорення, багатоядерних процесорів, що також знижує швидкість роботи движка. Зараз відбувається деяке поліпшення в якості й швидкості роботи 3D, тому що сама Adobe включила застосування 3D-ефектів у новому Adobe Flash Player 10.
· Papervision3D(англ.) - Найвідоміший Open Source движок. Векторне промальовування по трикутниках.
· Away3D(англ.) — Створений Олександром Задорожным з Києва на основі проекту Papervision3D. У цей момент - провідний Open Source движок. Також векторне промальовування.
· Sandy(англ.) - У використанні ще простіше, ніж Papervision3D. Open Source. Також векторне промальовування.
· FFilmation AS3 Flash Isometric Engine(англ.) - Ізометричнийдвижок. Open Source.
· Infinity 3D Engine - движокздинамічним BSP[2]. Розробляється ентузіастом із Санкт-Петербурга Олексієм Романовим.
· Ігрова платформа Alternativa Platform(рос.) - Платформа для тривимірних ігор, розроблювальна групою з Пермі. За флеш відповідає Антон Волков. Векторне промальовування по трикутниках. На даній платформі створена гра Танки Онлайн.
· ZenBullets Flash Isometric 3D Game Engine(рос.) — ізометрична ігрова платформа.
Недоліки
Головний недолік Flash-додатків — надмірна вимогливість до ресурсів процесора. Недостатня потужність комп'ютера може впливати на продуктивність операційної системи вцілому, або привести до викривлення результатів роботи Flash-додатка, пов'язаних з відображенням анімації або підрахунком часу. Іноді це пов'язано з недоліками програмного забезпечення, відповідального за обробку Flash-компонентів, або низькою якістю самого Flash-додатка.
Інший важливий недолік полягає в тому, що не завжди є можливість запустити Flash-додаток, або вона пов'язана з деякими труднощами (наприклад, необхідно встановити плагін або обновити його до останньої версії). Деякі користувачі (або системні адміністратори в рамках цілої мережі) відключають у налаштуваннях браузера можливість завантажувати контент, оброблюваний плагинами або, що завантажується у фреймах з метою інформаційної безпеки (у зв'язку з можливою погрозою з боку контенту, наприклад, перехоплення буфера обміну), економії системних ресурсів, або для порятунку від обридлої реклами.
Це робить технологію в цілому ненадійною також для розробників, яким ніхто не гарантує, що веб-додаток на основі Flash буде взагалі відтворено. Тому Flash, в основному, використовується для написання ігор, невеликих напівінтерактивних анімацій і для красиво оформленої реклами, тобто в сфері розваг і дизайну. Для серйозних веб-додатків, де взаємодія з користувачем повинна бути без шкоди красі, звичайно використовується Javascript, або взагалі не використовуються ніякі технології крім тих, що 100% працюють (HTML, CGI).
В Інтернеті можна знайти сайти, повністю оформлені у вигляді Flash-додатка (увесь контент, а також елементи навігації). Звичайно це сайти, присвячені іграм, дизайнерські студії, особисті сторінки та інші сайти, метою яких є вразити відвідувача красою й незвичайністю реалізації. Великі портали й інформаційні ресурси намагаються уникати використання Flash (за винятком вставки рекламних баннеров, неможливість виводу яких не викликає незручностей для користувачів).
Використання Flash для розміщення текстової інформації перешкоджає її індексуванню пошуковими системами. Однак існує безліч способів розв'язати цю проблему. Одним зі способів, розв'язку даної проблеми, є використання тексту у форматі HTML, у футері сторінки.
Головною альтернативою AdobeFlash в браузерах э використання JavaScript, SVG і HTML 5, а для інтерактивних веб-додатків — AJAX. За наявності плагінів використовують Silverlight від Microsoft.
Оскільки 3D-движки для AdobeFlash мають досить низьку продуктивність, не зайвим буде згадати про існування O3D, що дозволяє не тільки будувати тривимірні моделі, а й змінювати їх динамічно за домомогою AJAX чи COMET технологій.
· ActionScript
· Macromedia
· Статті, уроки, вихідний код
· ActionScript уроки, вихідний код
1. ↑Flash Satay: Embedding Flash While Supporting Standards.
2. ↑http://makc3d.wordpress.com/2009/09/07/alternativa3d-vs-infinity3d-head-to-head-dynamic-bsp-test/ Alternativa3D vs Infinity3D: head to head dynamic BSP test
Отримано з http://uk.wikipedia.org/wiki/Adobe_Flash
Категорії: Adobe | Векторні графічні редактори | Програми анімації | Веб-технології
Інформацíйна безпéка (англ. Information Security) — стан інформації, в якому забезпечується збереження визначених політикою безпеки властивостей інформації.
Інформаційна безпека - стан захищеності життєво важливих інтересів людини, суспільства і держави, при якому запобігається нанесення шкоди через: неповноту, невчасність та невірогідність інформації, що використовується; негативний інформаційний вплив; негативні наслідки застосування інформаційних технологій; несанкціоноване розповсюдження, використання і порушення цілісності, конфіденційності та доступності інформації.
Вирішення проблеми інформаційної безпеки має здійснюватися шляхом:
· створення повнофункціональної інформаційної інфраструктури держави та забезпечення захисту її критичних елементів;
· підвищення рівня координації діяльності державних органів щодо виявлення, оцінки і прогнозування загроз інформаційній безпеці, запобігання таким загрозам та забезпечення ліквідації їх наслідків, здійснення міжнародного співробітництва з цих питань;
· вдосконалення нормативно-правової бази щодо забезпечення інформаційної безпеки, зокрема захисту інформаційних ресурсів, протидії комп'ютерній злочинності, захисту персональних даних, а також правоохоронної діяльності в інформаційній сфері;
· розгортання та розвитку Національної системи конфіденційного зв'язку як сучасної захищеної транспортної основи, здатної інтегрувати територіально розподілені інформаційні системи, в яких обробляється конфіденційна інформація
3.2 Технологія MicrosoftSilverlight
Розроблений компанією Microsoft в кінці 2006 року, Silverlightцеплагін до браузера, що оброблює XAML файли (формат інтерфейсів платформи WindowsVista) та кодеки для відтворення мультимедійних файлів. Він представляє внутрішню модель DOM, що керується за допомогою JavaScript.