Спочатку завантажите SWF-файл з сайту. Потім додайте тег
web технологія додаток анімація
Висновок
Flash дає можливість простим способом значно підвищити інтерактивність Web-додатку. Почніть з чого-небудь маленького, наприклад, з елементів управління типу віджета, які недавно стали популярними. З програмами XML Chart і XML Gauge ви можете випробувати такі типи Flash-виждетов до того, як витратите купу часу на вивчення Ming, Flex або Laszlo.
Як би там не було, вам обов′язково стане в нагоді розуміння можливостей Flash для підвищення інтерактивності PHP-додатків в Web 2.0.
Джерело: ibm.com
Динамічне створення Flash-анімації за допомогою PHP. Випадкове переміщення у флеш з використанням ActionScript.
Для того, щоб створений вами сайт мав велике число постійних відвідувачів, крім рекламного розкручування і регулярних оновлень, необхідно, щоб його розміри були якомога менше і при цьому він повинен мати дизайн, що запам’ятовувався. Одним з обов′язкових елементів сучасного сайту є флэш-анімація.
Елементи сайту, побудовані з використанням технології flash, роблять зручнішою навігацію, а також привертають до нього увагу відвідувачів.
Створення сайту з використанням Flash вимагає наявність певних знань, зокрема ActionScript, численних настройок MacromediaFlash MX і т.д. Для багатьох користувачів, що починають, це є серйозною перешкодою, оскільки у деяких не вистачає час на вивчення складних програм, а у деяких - терпіння.
В цьому огляді ми розглянемо основні настройки програми, щоб дати вам уявлення про її можливості, а потім розглянемо прості приклади роботи з нею, які допоможуть вам зрозуміти, як SWISHMAX працює на практиці.
Для першого запуску програми на комп’ютері вам обов′язково знадобиться Інтернет. Для кожного користувача SWISHMAX генерує свій унікальний код, без якого робота неможлива. Для отримання цього коду потрібне підключення до мережі. Програма сама відправить вас на потрібну сторіночку, і вам залишиться тільки скопіювати отриманий код в спеціальне вікно.
Після виконання цієї нескладної операції ви зможете спостерігати зовнішній вигляд програми. Вікно SWISHMAX складається з декількох елементів. Розглянемо їх по порядку.
Панелі інструментів
За умовчанням відображені три панелі інструментів
Приклади роботи програм - Створення flash-анімації за допомогою програми SWISHMAX1 pdesign.com.ua
· Standard Toolbar - панель з основними командами: вирізувати, копіювати, вставити, видалити, знайти, створити новий проект, відкрити, зберегти і ін.
· Insert Toolbar - панель з командами вставки основних об’єктів: тексту, зображення, кнопки, нової сцени.
· Control Toolbar - панель управління анімацією.
Окрім цього, при необхідності можна додати ще дві панелі:
· Export Toolbar - панель з командами, що дозволяють експортувати сцену в один з підтримуваних програмою форматів Swf, Html, Exe і Avi. Окрім цього, на цій панелі розташовані кнопки, що дозволяють зробити передпроглядання проекту в браузере або плеєрі.
· Grouping Toolbar - тут розташовані команди групування елементів і конвертації одних видів об’єктів в інші.
Відмітимо, що ви можете не тільки додавати панелі інструментів, але і видаляти будь-які з них у разі потреби.
Timeline
Під панелями інструментів розташована панель Timeline. Вона розділена на дві частини: у лівій ви можете додавати і видаляти ефекти, а також управляти їх настройками, в правій представлені вже задані ефекти сцени. Тут можна управляти часом їх появи і змінювати тривалість.
Outline
В цьому вікні представлені всі об’єкти сцени у вигляді деревовидної структури. Цим вікном зручно користуватися для виділення об’єктів, а також для відключення їх відображення і виконання будь-яких інших операцій з об’єктами: додавання до них ефектів, угрупування, конвертації і ін.
Layout
Це вікно за умовчанням знаходиться посередині робочого вікна програми. У нім розташована область, на якій відбувається робота з об’єктами, а також інструменти для створення нових об’єктів - тексту, ліній, геометричних фігур.
Scene
Це вікно містить в собі настройки сцени і окремих об’єктів. Воно має декілька закладок.
Movie - тут указується колір фону, а також розміри файлу і кількість кадрів в секунду. Чим більше це число, тим краще якість і тим більше розмір вихідного файлу.
Shape (Text) - назва цієї вкладки змінюється залежно від типу виділеного об’єкту. На ній знаходяться настройки цього об’єкту.
Transform - на цій вкладці указується розмір виділеного об’єкту, кут повороту, а також його положення щодо кожної з осей координат.
Content - на цій вкладці можна побачити зовнішні елементи, використовувані в проекті, - звукові файли, зображення і ін.
Export - на тій вкладці задаються опції експорту сцени - вибирається формат і встановлюються настройки для кожного з них. Серед них особливо хочеться відзначити можливість оптимізації кінцевого файлу, що дозволяє істотно зменшити його розміри.
Debug - на цій вкладці програма веде статистику помилок, які ви зробили в процесі роботи.
Tint - на цій закладці можна вибрати колір для виділеного об’єкту (параметр Color), а також встановити для нього ступінь прозорості (параметр Alpha color)
Align - настройки, розташовані на цій вкладці, дозволяють вирівнювати об’єкти щодо один одного в заданому порядку.
Guides - настройки цієї вкладки дозволяють задати необхідні параметри для робочого простору (вікно Layout) - відрегулювати колір, положення і розмір сітки, задати відображення лінійки і ін.
5.Ергономіка ,та заходи забезпечення захисту при проведені монтажних робіт
5.1 Ергономіка — це процес наукової організації праці, направлений на створення засобів оптимізації праці, вдосконалення методів виконання людиною якої-небудь роботи з урахуванням його безпеки, комфортності і продуктивності. Можливо, відносно організації порядку у вашому службовому приміщенні це звучить декілька занадто, проте вибір і розміщення меблів, устаткування, довідкових матеріалові різного приладдя у вашому офісі може зробити значний вплив на те, як ви працюєте.
Термін «ергономіка» запропонував ще 1857 р. польський природодослідник В. Ястшембовський. Як самостійна наукова дисципліна ергономіка сформувалась після 1949 року.
Правильна організація вашого робочого місця і службового приміщення може зробити значний вплив на вашу продуктивність. Вона дозволить вам економити час, попереджати втому, завершувати виконання завдань швидше, ніж ви планували.
5.2 Як зменшити неприємні наслідки довгої роботи за комп'ютером?
Ви сидите за комп'ютером з хорошим монітором. Чи втомляться ваші очі? Важливе розташування монітора щодо очей, джерел освітлення, висота крісла.
• Освітлення при роботі з комп'ютером має бути не дуже яскравим, але і не бути відсутнім зовсім, ідеальний варіант - приглушене розсіяне світло.
• Поставте стіл так, щоб вікно не опинилося перед вами. Якщо це неминуче, купіть щільні штори або жалюзі, які відсічуть світло. Якщо вікно збоку, рішення те ж - штори, жалюзі. Можна купити козирок, що одягається на монітор (такими козирками комплектують деякі професійні монітори, продають їх і окремо) або зробити його самому: візьміть картонну коробку, виріжте з неї кут і одягніть на монітор. Козирок екранує світло, контрастність зображення підвищується, перенесення кольорів стає природнішим, очі втомлюються менше.
• Екран монітора має бути абсолютно чистим; якщо ви працюєте в окулярах, вони теж мають бути абсолютно чистими. Протирайте екран монітора (краще спеціальними серветками і рідиною для протирання моніторів) мінімум раз на тиждень, стежте за кристальною прозорістю окулярів щодня.
• Розташовуйте монітор і клавіатуру на робочому столі прямо, у жодному випадку не навскоси.
• Центр екрану має бути приблизно на рівні ваших очей або ледве нижче. Тримайте голову прямо, без нахилу вперед. Періодично на декілька секунд закривайте віка, дайте м'язам очей відпочити і розслабитися.
Інколи зустрічаються рекомендації використовувати спеціальні окуляри, фільтри. Вони дійсно здатні підняти якийсь з показників відеосистеми, але лише в збиток іншому показнику. Та чи резонно платити 200 у.о. за окуляри (хороші менше не стоять), замість того, щоб купити за ті ж гроші пристойний монітор?
• Екран монітора має бути віддалений від очей мінімум на 50-60 сантиметрів. Якщо на такій відстані ви погано бачите зображення, виберіть для роботи шрифт більшого розміру.
• Якщо короткозорість перевищує 2-4 одиниці, необхідно мати дві пари окулярів для роботи "поблизу" і "для далечіні".
Рівень електромагнітного випромінювання збоку і позаду монітора вище, ніж спереду. Встановіть комп'ютер в кутку кімнати або так, щоб люди, що не працюють на нім не виявлялися збоку або ззаду від монітора. Пам'ятайте про тих, що знаходяться в сусідній кімнаті - стіни і перегородки випромінюванню не перешкода.
Часто монітори стоять дуже низько. Людина цього майже не помічає, але щоб дивитися на монітор було зручно, доводиться нагинати голову, ледве сповзати на стільці. При цьому напружується шия, мозок гірше забезпечується кров'ю, виникають головні болі, інші неприємні наслідки. Якщо ви "сповзаєте" на стільці, то напружується спина і, проводячи в такій позі щодня по декілька годин, людина потім відчуває різні нездужання. Відрегулюйте розташування монітора. Центр екрану має бути приблизно на рівні очей або ледве нижче, щоб ви зручно сиділи на стільці, не нагинаючи голову, не скрючуючи хребет.
Правильна поза оператора комп'ютера
Спина нахилена на декілька градусів назад. Така поза дозволяє розвантажити хребет, поліпшити кровообіг в зоні між тулубом і стегнами, що особливо важливе для чоловіків в розквіті сил (див. розділи про простатит і геморой). Руки вільно опущені на підлокітники крісла. Лікті і зап'ястя розслаблені. Кисті мають спільну вісь з передпліччями: не згинаються і не розгинаються. Працюють лише пальці. Стегна знаходяться під прямим кутом до тулуба, коліна - під прямим кутом до стегон. Ноги твердо стоять на підлозі або на спеціальній підставці.