Смекни!
smekni.com

Життєвий і творчий шлях Миколи Садовського корифея українського театру (стр. 2 из 2)

Богдан нагадує Єлені про зраду; вона, втрачаючи грунт під ногами, приховуючи свою розгубленість, падає йому до ніг.

Безперечно, помилкою актора було те, що внаслідок бага­тьох цензурних переробок він звів до мінімуму соціальну за­гостреність п'єси, занадто підкресливши тему особистого життя Богдана, його душевну роздвоєність. Це несло в собі серйозну небезпеку, бо призводило до роздрібнення, знижен­ня образу героя. Така небезпека завжди підстерігала вико­навця ролі Богдана.

І все ж, незважаючи на ці драматургічні огріхи, п’єсу М. П. Старицького «Богдан Хмельницький» в дожовтневому театрі любили як актори, так і глядач за її літературні якості та благородні гуманістичні ідеї — ідеї боротьби українсько­го народу проти польської шляхти за своє визволення і воз­з'єднання з рідним братом — російським народом.

Використана література:

І.О. Волошин “Корифеї українського театру” 1982р.