Смекни!
smekni.com

Гомеопатія. Лікування методами народної медицини (стр. 2 из 3)

Як "працюють" гомеопатичні ліки? Мабуть, за принципом резонансу, якщо ліки підібрані вірно. Фізіологічні системи під впливом імпульсу, який утворився у польовій структурі організму, підключаються за принципом "доміно". Організм швидко реагує на правильно підібрані гомеопатичні ліки і у відповідь видає ланцюг корисних для нього реакцій. І навпаки - якщо організм не зрозумів "коду" неправильно підібраних ліків, він взагалі не відгукується.

У чому, полягає причина популярності гомеопатії в наші дні, і в чому причина одночасного несприйняття гомеопатії з боку академічної науки?

На перше питання можна відповісти так. Наукова терапія сьогодні переживає серйозні труднощі. Побічні наслідки ліків уже стають не просто шкідливими, а й загрозливими. А головна причина - висока ефективність самої гомеопатії.

Проте опоненти гомеопатії хочуть пояснити популярність методу ситуацією в медицині, пов'язаною з економічними труднощами. Однак інтерес до гомеопатії ще більше зростає у благополучних країнах, де пацієнт вільно може обрати метод лікування за принципом: дієво і безпечно. На жаль, успіхи сучасної терапії не такі значні, як того вимагав би науково-технічний прогрес. Науково-технічний прогрес і мистецтво лікування - зовсім не одне й те ж саме.

Коли саме можна очікувати розв'язання всіх непорозумінь навколо гомеопатії? Усе пояснить тільки нова наукова медична парадигма, яка на відміну від сучасної (сформованої на ідеях молекулярної біології) поповнить уявлення про обмін речовин таким поняттям, як енергоінформаційний обмін.
Виникла потреба розширити наукові уявлення про зв'язок людини з космосом і виконати вимогу філософії розглядати проблеми здоров'я і хвороб людини на різних рівнях організації матерії (молекулярному, клітинному, тканинному, популяційному, біосферному, планетарному тощо). Вочевидь, ми підійшли до створення інформаційно-енергетичної теорії медицини.


ЛІКУВАННЯ МЕТОДАМИ НАРОДНОЇ МЕДИЦИНИ

А саме, я хочу назвати зараз ці хвороби, про які я вела мову, як їх можна вилікувати. Насамперед, як колись, так і тепер у народі дуже поширена така хвороба, як епілепсія. Це її так називають лікарі, а люди її називають (падачкою) чорною балою. Дальше волокно, яке чиниться на пальцях, викликаючи страшні болі, нариви і ушкоджує кістку, екзема, струпи на руках переважно від мокрого, сирості та різних хімікатів, гострець, це страшний струп, він кидається на носі від перестуди і, якщо його вчасно не загоїти, може відігнити ніс, бешиха, нариви на пальцях та руках її ще в народі називають болячкою, вогонь це струпи кругом рота. Кропивниця, це прищі по цілому тілі, які то сверблять, то болять періодично. Лишаї, сухі і мокрі, які часто людина набирається від худоби, це переважно на руках і обличчі виникає у людини, а у корів та гуски на шиї, це білі сухі плями, які появляються на обличчі і мають вигляд обмороженого місця, бородавки. Крім цих, так би мовити поверхневих хворіб, є ще і зовнішні хвороби, які лікуються травами. Це біль шлунка і кишечника, печінки і нирок, жовча і селезінки, серця і легень, різні простудні захворювання, болі в ногах, корчі, відкладання солей, лікування переломів і опіків, вивихів, пухлин, кровотеч, зоба. Це далеко не повний перелік тих хворіб, які можна вилікувати методом народної медицини. Я назву хвороби конкретно і як їх лікувати.

Перш за все розкажу про епілепсію. Ця хвороба виникає, як у дітей, так і дорослих від переляку. Вона буває різною. Така форма, під час якої людину тільки покрутить і пускає, а є така форма, що людина завмирає, викручує рот, очі, тече слюна із рота, напручує руки і ноги, втрата на деякий час свідомості. Дуже добре хто не бачив цієї хвороби. В цей час хворого треба облити холодною водою. Коли почне приходити до тями, покласти на порозі і на одвіркові зробити мітку, але це слід робити скоро, щоб людина налякалася, тоді скоріше з неї буди виходити страх. Натерти спину холодною водою, а в рот дати ложку меду. Потім набрати плавинння і підкурювати хворого. Але все це буде не дійсним без примови. Примову дуже добре робити, коли настає новий місяць. А перед примовою потрібно обрізати нігті з рук і ніг, вистригти з трьох місць волосся на голові, у порозі вивертіти дірочку, це туди покласти і забити кілочками. Це повторити 3 рази, коли дитина буде перестати, то і хвороба від неї буде відступати.

Після цього зливаємо віск для того, щоб хвороба переходила у віск чи оливо. Для зливання воску беруть воду з залишеної криниці (криниця, де вже багато років ніхто не бере воду). Воду слід брати вечором, або до сходу сонця. Цю воду виливаємо в миску.

Віск розтоплюємо і кажемо так:

Вся скуса, весь страх, весь переполох,

вся скуса з мозку, з голови,

рук, ніг, тіла, з серця, з-під серця,

з усього раба Божого-Божа і нехай перейде у віск,

три рази треба дихнути

на віск і сказати: “Не я оздоровляю, а дух Божий”.

Так повторюємо 3-5-7-9 разів. Повторювати, відливати доти, доки не залишиться чистий кружечок. Потім з того воску скрутити свічечку, всередині з лляною ниткою і курити дитину попід сорочечку три рази на день. Воду з миски пересипати у пляшку, дати дитині випити три рази і обливати рукою, лівою стороною, тобто навіглі, з голови до ніг. Потім узяти цю пляшку перевернути на собі верхній одяг і віднести воду у таке місце, де ніхто не ходить, кинути і піти додому, не оглядаючись. Коли прийти до хати, тоді розібратися і лягати спати.

Примову робимо на воді інакше і без воску. Для цього слід вечором набрати з криниці цілої води, вилити у пляшку, взяти у руки ніж і казати:

Ти вмержений, збрижений, заклятий, затятий,

напужений, наврочений, я тебе відтинаю і відсилаю, де пси не гавкають,

де півні не доспівують, де громи, громовиці,

блискавки ці, послідній тобі вже час, послідня

тобі вже днина. Гур ти, пек, щезни і пропади від

раби Божої (імя) на все її життя.

Цієї води слід три рази пити, обмиватися і також віднести викинути і піти, не оглядаючись. І за третім разом людина повинна виздоровіти. Другою неприємною хворобою є уроки. Коли людину наврочать і не згасити вогню, то вона може навіть померти.

Тому що є сильна біль у серці, нудота і дуже болить голова. Коли згашуємо вогонь беремо воду і 9 сірників, засвічуємо їх і кидаємо на воду і кажемо:”Ні 9, ні 8, ні 7, ні 6, ні 5, ні 4, ні 3, ні 2, ні 1, щезни пропади, цур тобі, пек тобі, а хто наврочив не навмисне, най йому буде добре, а хто наврочив навмисне, най йому буде зле. Його погані очі най дивляться на гліг колючий, на терен дрімучий, скохи не прохідні”.

Слід сказати, що кожна примова супроводжується молитвами. Перед примовою говориться 3 рази “Отче наш”, і “Богородице Діво”. Примову слід робити з непокритою головою. Якщо це жінка чи дівчина, а має коси, слід їх розплести. І слід пам’ятати про те, що примова тільки помагає тим, хто у неї вірить. Це пов’язано із самонавіюванням. Дуже неприємною хворобою є рожа. Це червоні плями, дуже пекучі, які супроводжуються болями і опухами. Вона прикидається на обличчі і ногах. Спочатку людина запухає, якщо це на обличчі, а потім появляються плями червоні з синюватим відтінком. Рожа може прикинутися від удару, переохолодження, а на обличчі – від ампутованого зуба, від укусу комара, чи інших комах, чи укусу бджоли.

Коли появляється рожа, робимо примову і спалюємо рожу. Для цього беремо червоний кусок будь-якої тканини, сирового полотна і клоччя. Те місце, де є рожа, покриваємо спочатку сировим полотном, зверху кладемо червону тканину.

З клоччя робимо 9 кульок. Беремо одну, засвічуємо, прикладаємо до болячого покритого місця і кажемо, “Рожо, рожо, на тобі червону, дай мені білу”, - і так повторюємо 9 разів. Кожен раз засвічуємо нову кульку. Потім цю тканину і кульки спалюємо геть і попіл розвіваємо. Розвіюючи попіл, кажемо:”Як це попіл щез, пропав з моїх очей, так щоб ця рожа від раби Божого-(Божого) щезла, пропала. Як я не можу більше позбирати цей попіл, так щоб більше ця рожа до мене не вернулася”. До трьох день від рожі не повинно залишитися і сліду.

Від перестуди на обличчі та носі у людей прикидається гостець, особливо на гомілці. Це є дуже великий струп, гнійний, який важко гоїться, а коли вже його людина загоїть, він після себе залишає синю пляму і рубці. Для того, щоб загоїти цей струп, слід його замовити, щоб він дальше не розширювався: з носа не перекинувся на обличчя, бо коли його не замовити, він може покрити все обличчя. Замову робимо так: “Ти струпе поганий, утворений з простуди, я тебе замовляю, більше ніде не пускаю і від раби Божої з того місця, де він є забираю”.

Я кров очищу, тіло відбілю, а струп зніму геть. Коли говоримо замовлення, слід руки тримати на голові тої людини, яка хвора на гостець.

Беремо замовлену воду, лівою стороною руки обмиваємо хворе місце і воду виливаємо на дерево. Якщо дерево згодом почне всихати, то цей струп з тіла людини повинен зникнути.

Після замови (не слід путати примову і замову) приступаємо до лікування у домашніх умовах. Спочатку робимо арнікові компреси, для того щоб висушити струп. Потім шукаємо старий шкіряний постіл, спалюємо його. Той попіл перемішуємо з солодкою сметанкою і змащуємо хворе місце. Дуже добре гостець лікує гусячий жир, кукурудзяні качани, спалені і перемішані з солодкою сметанкою.

У жовтні є таке свято як “Маковея”, якщо у це свято щось шити, то на пальцях чиниться волокно. Це великий гнійний нарив, який пошкоджує кістку. Коли вчасно не зробити примову, можна позбутися пальця. А вже після примови слід приступати до лікування. Примову робимо так: беремо колосся ярого жита, або дикого жита (це жито, що росте у лісі), “сирового” полотна і рога. Ріг повинен бути такий, який щибнула корова. Кладемо все разом на палець і робимо примову, говоримо так: “Ти страшна біль, я тебе заклинаю і геть з пальця забираю. Я з цього полотна не можна пошити сорочку, так щоб більше тебе не було на пальці. Як цей колос не зможе зацвісти, так щоб ти більше не чинилося, як цей ріг не зможе прирости, так щоб більше ти не відновлювалося”. Після примови приступаємо до лікування. Спочатку прививаємо фартуха (середкове сало), щоб нарив став м’який. Можна прививати льону і меду. Льон пом’якшує нарив, а мед проїдає.