Смекни!
smekni.com

Ігрова діяльність в групі продовженого дня (стр. 12 из 13)

Сашко, Миколка, Марійка, Оленка, Петренко.

Заєць, лось, кабан, вовк, вівця.

ГРА "НАЗВИ ВІДМІННІСТЬ".

Предмети:

шафа - телевізор;

птах - літак.

ГРА "ГРУПИ СЛІВ".

Стріла, бджола, крокодил, щука, жук, метелик, горобець, орел.

Наприклад: стріла, бджола, метелик. - літають;

горобець, орел. - птахи;

бджола, жук, метелик - комахи.

ГРА "НАЗВИ СЛОВА, ЯКІ МОЖНА.".

Летіти

Давати

Плавати

Літак

Птах

Куля

Хмара

ГРА "ЯК ДІЗНАТИСЯ ПРО ПОГОДУ НА ВУЛИЦІ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ДОМУ".

Наприклад:

поглянути у вікно;

подивитись на термометр;

послухати прогноз погоди.

ГРА "Висновок".

Петро старший за Миколу, а Микола старший за Михайла.

Хто найстарший і хто наймолодший?

Сергій вищий за Наталю, а Наталя вища за Олю.

Хто найвищий і хто найнижчий?

ГРА "НАЗВИ СЛОВА, ПРОТИЛЕЖНІ ЗА".

Танути - .; пірнати - .; ремонтувати - .

Додаток В

ВЕСЕЛІ СТАРТИ

Мета: Прищеплювати школярам любов до спорту, до занять спортивною підготовкою.

Шляхом проведення “Веселих стартів”, колектив згуртовується, діти починають розуміти значення слова “дружба”.

Вихователька: Дорогі діти! Сьогодні ми зібралися з вами в цьому залі, щоб провести спортивні змагання “Веселі старти”, а також подивитися, які ви спритні, розумні, винахідливі. Адже знаєте, що коли людина займається спортом, то вона і красива і здорова. У сьогоднішніх змаганнях братимуть участь команди 2-А і 2-Б класів. Першим конкурсом буде привітання команд. Команда повинна була виготовити емблему, підготувати назву команди та привітання. Цей конкурс оцінюється в 5 балів.

Прошу:

виступ команди №1......................

А зараз:

виступ команди №2......................

Вихователька: Молодці, спасибі вам за ці чудові привітання. Наступним конкурсом буде гра з м’ячем “Передай - оббіжи”. Кожен з вас повинен взяти м’яч, добігти до протилежної сторони. І зробити все це якнайшвидше. Цей конкурс оцінюється в 3 бали. Почали!

Болільники, підтримуйте свою команду!

Вихователька: Добре з цим завданням справилася команда..

Наступним конкурсом буде “Верхом на м’ячі”. Кожен з учасників по черзі повинен дострибати до протилежної сторони, а потім взяти м’яч в руки і прибігти назад. Цей конкурс оцінюється в 3 бали. Почали!

Молодці! Тут перемогла команда..

Вихователька: Наступним конкурсом “Веселих стартів" буде “Павучок”. Правила гри: кожен з вас повинен присісти і, обпершись на руки, пройти до кінця по черзі. Конкурс оцінюється в 3 бали.

Молодці! В цьому конкурсі перемогла команда..

А зараз надамо слово журі.

Вихователька: Наступним конкурсом буде конкурс капітанів, який називається “Бій півнів”. Умови конкурсу такі: ви повинні одну ногу зігнути, а руки закласти за спину.

В такому положенні ви повинні виштовхати один одного з кола. Цей конкурс оцінюється в 1 бал.

В цьому конкурсі переміг капітан команди...

Вихователька: Для того, щоб ви трошки відпочили конкурс “Подумай - відгадай”. Умови конкурсу: я задаю питання, а ви даєте на нього відповідь. В разі, коли відповіді немає, допомогти можуть болільники. За правильну відповідь нараховується 1 бал.

Питання.

Собою - не птиця, співати не співа, а хто до хазяїна йде, знак дає. (Собака)

Уночі гуляє, а вдень - спочиває, має круглі очі, бачить серед ночі (Сова)

Довгі ноги, довгий ніс, по болоту ходить скрізь (Лелека)

Іде в полі - як дощечка, а з поля, як бочечка (Корова)

Патлатий хазяїн в стріху прилетів (Горобець)

Вихователька: А зараз надамо слово журі.

Наступним конкурсом буде “Конкурс подолання перешкод”. Ви повинні до фішки пристрибати на одній нозі, а далі - на двох разом. Стрибати по черзі. За цей конкурс команда отримує 3 бали.

Молодці! Перемогла команда..

Вихователька: А зараз буде конкурс, де повинна взяти участь вся команда - “Перетягування канату”. Кожна команда повинна перетягти одна одну від цієї лінії. Цей конкурс оцінюється в 3 бали. Почали!

Надаємо слово журі.

Наступний конкурс наших змагань - важкий і водночас цікавий - “Тачечка”. Бере участь вся команда по 2 учасники. Один стає на руки, а другий повинен взяти його за ноги. В такому вигляді вони повинні пересуватися до фішки і назад. Конкурс оцінюється в 3 бали.

Перемогла команда..

Вихователька: І останній, але також цікавий конкурс “Висаджування картоплі”. Вам дається відеречко з картоплею. Перший учасник повинен “висадити" її, а другий - “зібрати”. І так далі. Почали!

Вихователька: На цьому наші змагання закінчуються, але спочатку надамо слово журі для оголошення підсумків.

Вітаємо команду...... з перемогою

ВІКТОРИНА "УСВІТІ ТВАРИН".

Кожен з учасників має назвати своє ім'я та відповісти на запитання.

І.

Який страшний хижий звір любить малину? / ведмідь /.

Пташенята якого птаха не знають своєї матері? / зозуля /.

Чи росте дерево взимку? / ні /.

У білочки було 7 горішків, вона з'їла всі, крім 2-х.

Скільки залишилось? / два /.

Де живуть бджоли? / у вуликах /.

Як звали кота, улюбленця Альфа? / Щасливчик /

ІІ

Друга назва "травневого жука"? / хрущ /.

Хто з мешканців лісу сушить собі на деревах гриби? / білка /.

Що стане з бджолою після того, як вона вжалить? / вмре /.

Заєць знайшов 8 морквинок і з'їв усі крім 5-х. Скільки залишилось? / три /.

На яку вудку треба ловити крокодила? / не ловиться /.

Як звали кота, що завжди казав: "Ребята, давайте жить дружно." / Леопольд /

Запитання для кросворду команді, що перемогла:

В темнім лісі проживає, довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться, а зовуть її? /лисиця /.

Влітку гуляє, а взимку у барлозі спочиває? / ведмідь /.

БАГАТОБОРСТВО.

Кожен із членів команди має виконати певне завдання. Команда перемагає тільки тоді, коли всі завдання зроблені. Умови і зміст конкурсів для обох команд однакові.

Завдання:

1. Скласти з паперу літак.

2. Вирізати метелика по контурам.

3. Зібрати розрізану листівку

4. Відібрати тварин / перемішані картки з назвами птахів та тварин /.

5. Перебрати гудзики / білі та чорні /.

6. Записати 5 назв тварин та птахів на букву "В".

Запитання для кросворду:

Маленький, біленький по сніжочку стриб-стриб, по лісочку тик-тик! / заєць/.

Дивний ключ у небі лине, не залізний, а пташиний. Цим ключем в осінній млі відлітають …/ журавлі /.

СТАРТИ ТВАРИН.

а). Кожному граючому дається картка з назвою тварини і пояснюється, як ця тварина пересувається. За викликом ведучого учасники починають рухатись. А саме:

"каченята" / учасники з обох команд, що мають картки "каченята" рухаються навприсядки /,

"кенгуру" / стрибають із зажатим між ногами м'ячем /,

"жабки" / стрибають /,

"рак" / біг задом наперед /,

"чапля" / стрибки на одній нозі /,

"вовки" / біг на швидкість /.

Запитання до кросворду:

В нього спина вся руда, білі груди, довгий ніс. Для курей усих біда, це, звичайно, хитрий…. / лис /.

Куди мельник везе зерно, щоб перемолоти? / млин /.

б). "СНІГОПАД"

Попасти "сніжком" / паперова кулька/ у відро з відстані 3-х метрів.

Кожен учасник команди має право на один кидок.

Запитання:

Риє землю біля дуба, дибки шерсть на спині груба. Ікла, голова мов жбан. Хто це діточки? / кабан /.

Яке прізвище дядюшки Віллі, Біллі, Діллі та маленької Поночки у мультику "Качині історії"? / Макдак /.

в). "АЙБОЛИТЬ!"

Якомога швидше передати градусник, затиснувши його під рукою / іншою рукою допомагати не можна /.

Запитання.

Летить дзижчить, сяде мовчить, хто його вб'є, той свою кров проллє?

/ комар /.

З рогами, а не бик, доять, а не корова, кору гризе, а кошиків не плете? /коза/.

Довга шия, мов дуга, промовляє: Га-га-га! На лужку траву щипає. Цього птаха кожен знає. / гусак /.

Під безкрайнім синім морем пропливають сиві гори. Коні, лицарі, примори. Відгадайте, що це? / хмари /.

ГРА З БОЛІЛЬНИКАМИ / запитання /.

Як звали відомого крокодила, друга Чебурашки? / Гена /.

Він пухнастий і руденький, просто-напросто дивак. Рибу любить ще й сиреньку, тільки зовсім не рибак? / котик /.

Запитання до кросворду:

Довгий, по землі повзає, може навіть кролика з'їсти.

Або друга назва змії. / удав /.

Зимою та влітку одного кольору? / ялинка /.

СЮРПРИЗ ДЛЯ КОТИКІВ

Учасникам зав'язують очі та пропонують намалювати: будинок, віконце в ньому, дах, дерево, паркан, сонечко, трубу, квіточки, птахів.

Запитання:

Хто задом наперед пересувається? Хто цапнув Грека за руку? /рак /.

Полем-лісом гасає, овець хватає, усіх лякає? /вовк /.

СПОРТИВНО - ПІЗНАВАЛЬНА ГРА "СВІТ НАВКОЛО НАС".

Вед.: Добрий день, любі друзі!

У світ природи і тварин

Я всіх запрошую ласкаво

Тут буде безліч вікторин

І час ми проведемо цікаво.

Чи знаєте ви, що вирушаючи в подорож по незнайомим місцям, а особливо, якщо це похід до лісу, обов'язково серед тих, хто бере участь у поході має бути провідник.

Хто такий провідник? / запитання до залу /.

Так, це людина, яка вміє орієнтуватися в лісі, тобто за різними ознаками може визначити де південь, де північ, знає чому саме так поводиться та чи інша тварина і взагалі може відповісти на будь-яке запитання про ліс та його мешканців. Такими провідниками сьогодні у нас будуть друзі - котики Мурчик і Пухнастик. А ось і вони / виходять котики /.

Добрий день, Мурчику, добрий день, Пухнастику! Як справи? Де були? Що бачили?

П.: У відпустці були, вирішили провести її у лісі. Зустрілися із старими родичами: пантерою, ягуаром, тигром.

Вед.: Чи готові ви допомогти нам помандрувати лісом?

Котики: Так!

Вед.: А ось і наші подорожуючі. Знайомтесь, команда________________________________________

та команда________________________________________.

Отже, всі готові? Вирушаємо!

А ті, хто в цьому лісі заблукає,

Хай котиків на допомогу погукає.

Вед.:

Для того, щоб без усяких негараздів і затримок пройти лісом треба дещо знати про тих, хто в ньому мешкає і взагалі бути кмітливим і вміти знаходити вихід із будь-якої ситуації. Тому пропоную вам невеличкий іспит від дідуся-лісовичка.