Але чекати, що покупці пересядуть з Ferrari на Ford, було наївно – потрібне було інше ім'я. Фірма de Tomaso підходила на цю роль як ніяка інша. По-перше, вона твердо стояла на ногах. По-друге, у неї з «блакитним овалом» були двосторонні зв'язки: американці будували на Ghia свої концепти, de Tomaso купувала «фордовськие» що комплектують, а значить, машини можна було ремонтувати в мережі СТО Ford. Але найголовніше: Форда-второго зачарував новий проект аргентинця – Pantera. 2 вересня 1969 року американці оголосили про підписання угоди про співпрацю з de Tomaso і Ghia. Італійці отримали кошти на доведення Pantera, яке повинне було продаватися в США через мережу Lincoln-Mercury. Частина цієї суми, як потім виявилось, Алехандро пустив на. відродження проекту «Ф-1». На жаль, не дивлячись на геній Френка Уїльямса і талант головної сенсації 1969 року, пілота Пірсу Каріджа, де Томазо знову чекала невдача. У червні на одному з етапів гонки de Tomaso 701/Ford Cosworth DFV перетворився на палаючу труну для Каріджа. Аргентинець тут же скрутив всю «формульную» програму. 1970-й взагалі був чорним роком в історії мазкі. У березні в авіакатастрофі загинули головні компаньйони і спонсори де Томазо – брат і шуряк. І в червні він вимушений був продати 80% de Tomaso, Ghia і Vignale «блакитному овалу». У такий невеселий для Алехандро період з'явився на світло представницький седан Deauville. По-італійськи елегантний і динамічний стайлінг, розкішний шкіряний салон, надпотужний 5,7-літровий 270-сильний V8 від Ford плюс вельми спокуслива ціна дозволили в перший же рік продати пару сотень «довілей». Успіх повинен був чекати і створений в 1972-му на укороченій базі Deauville двухдверний спортседан Longchamp. Але цю машину можна сміливо ставити в розділ списку «незаслужено непомічених». Адже в 71-му з'явилася легендарна модель Pantera, що стала візитною карткою de Tomaso. Намальована новим главою Ghia Томом Тьярдой, Panthera по чистоті і лаконічності ліній різко контрастувала з відверто м'ясоїдною «Мангустою». У всьому остальном, від компоновки до типу мотора, вона була її спадкоємицею – у тому числі і відносно проблем з надійністю і керованістю. На жаль, коли до 1974 року всі проблеми були усунені, Ford охололий до італійської іграшки, і інвестиційний струмочок вичерпався на відмітці 6091 екземпляр. А ось Алехандро вірив в своє дітище: викупивши проект, він продовжував збирати Pantera до 1996 року! Наступну модель довелося чекати цілих 22 року. Весь цей час збільшувалася не стільки потужність Pantera, скільки вага і ціна, і машина дійсно ставала раритетом. Оригіналів, які наважувалися викласти кругленьку суму за явно застарілу модель «обрюзгшую» із-за численних спойлеров, розширювачів і накладок, можна було перерахувати по пальцях. Якщо на початку своєї «кар'єри» Pantera коштувала $9995, а Ferrari Daytona – $22140, то на початку 90-х жоден з маранелльських болідів не міг порівнятися з «Пантерою» в ціні – $200 тисяч! Сам же де Томазо на якийсь час відійшов від справ своєї фірми, зайнявся створенням справжньої імперії. До мотоциклетних Benelli і Moto Guzzi, купленим на початку 70-х, Алехандро приєднує Inoccenti і Maserati, з якою почалася його гоночна кар'єра. До честі аргентинця, в період його правління всі чотири фірми твердо встали на ноги, помітно збільшивши випуск машин. Наступник Pantera – Guara побачив світло в 93-му. На перший погляд «однофамілець» степового аргентинського вовка був скроєний по старих лекалах: клиноподібний кузов, среднемоторная компоновка, хребтовая рама. Але тільки на перший. Модель адресувалася товстосумам, які ганяються в клубних змаганнях. Автомобіль вартістю понад $100 тисяч отримав алюмінієву раму, кузовні панелі з кевлара і могутній V8 від BMW. На жаль, Guara стала останньою моделлю, в розробці якої Алехандро брав безпосередню участь. Із-за інсульту він опинився прикований до інвалідного крісла. І фірму, що називається, понесло: Сантьяго, що рветься в бій, – син де Томазо сваял на базі «Гуари» чотиримісне купе Bigua (з ісп. – баклан). класичної компоновки. Абсурднішими були тільки дизайн і ціна, ще вища, ніж у Guara. І бути б «Бакланові» лебединою піснею фірми, коли б не Ford і давній партнер de Tomaso Брюс Кавалі. Американець за свої гроші ґрунтовно перетрусив нутрощі «пташки», попутно перетворивши її на «Мангусту» і повернувши марку на гоночні траси і на американський ринок. Заразом він дозволив італійцям зосередитися на підготовці Santiago – другий генерації «Пантери», намальованої Томом Тьярдой і оснащеною V8 Ford. І все б добре, але в 2000 році послідувало розлучення по-італійськи: Кавалі щось не поділив з новим керівництвом фірми і за допомогою адвокатів відсудив не тільки права на «баклано-мангусту», але і новий завод de Tomaso. Італійці, що залишилися без серійної продукції, вимушені були піти на співпрацю з. «Уазом», завантаживши свої потужності ульяновськимі «козлами» в експортного виконання.