Приятел Августин става критично състояние с висока температура. Докато той лежеше в безсъзнание, приятелят му бил кръстен християнин. В крайна сметка, приятел Августин почина и Августин чувствах екстремни разкаяние и скръб. Августин отразено, че всички човешки любов е предназначена да погине, освен ако тази любов е основано на вечния Бог, който никога не се променя. Докато съществува любовта за тези индивидуални души, които да ни радва, тази любов винаги трябва да има произход от Бога. Всички тези теми на любовта помогна и да се ръководят Августин му реализация. Неговата реализация е откриването на нов сам и откриването на новия свят е намерена чрез тази реализация. Превръщането го научи истината. Августин открива пренасочване на разпръснати си обича първо от събуждането на непреодолимо желание да се намери истината, особено за личния му положение. Желанието му да позная мъдростта, която е била активирана от Цицерон, доведе до нова любов към Христос, Словото или истината за Бога. Пълен ангажимент с любовта на Христос е бил все още предстои да дойде за Августин. Умът му беше все още не са изпълнени или в мир с всяка една посока. Вероятно най-важните и влиятелни форма на Августин е, че любовта е любов към Бога и любов към Христа. Августин започнаха да осъзнават важната роля, че Христос и Бог играе в живота си. Августин видях един нов свят и той отвори живота си към Бога все повече и повече всеки ден, като говорих с него и му отдаване под наем сега, че го обичаше много. Августин заявява: "След това, Господи, ти си най-Laid леко, най-милостив пръст в сърцето ми и да си мисли в ред, защото започва да осъзнава, че аз повярвах безброй неща, които никога не бях виждал и което е било извършено, когато не бях там, за да видите "(VI, 5). Приобщена към Бога като приоритет на любовта се оказа по-разширен начин, отколкото си представяхме. Тя спомогна за оформянето му живот, ума си и убежденията си. Той никога не реализирани до сега каква огромна разлика го прави в живота си, когато е отворена за любов и любовта на Христос. Отговорът се крие в Божията благодат за Августин. Тези отговори са му изключително трудни въпроси за живота и вярата. Тънката и хитър обича на сърцето е определена пътуване Августин от първия. В нито един път в живота си той е бил без любов, но той е обичал в разпръснати, скрити, и противоречиви начини. Той обичаше Моника. Той обичаше образа и името на Христа, той дори в един момент обичаше зло, което го плаши. Августин смятат, че трябва да се пренасочат любовта си и това пренасочване ще го води по начина и светлината на Бога. Августин изглежда е недоволен от себе си и необходимостта си за Бог. Through The Confessions той оставя себе си и за миналото си на хвалеше Бога и ми харесва него. Августин се надява да научи другите за онази любов, която Бог поставя в него, която го доведе до вечен връзка с Бога. Всички Августин обича от своя страна стана любовта на Христос. Въпреки че Августин може да не са разбрали това, тя очевидно не е вярно. Най-напред той е пренасочването му към Христос обича пряко, но най-накрая разбра, всичките му любов е била за Христос. Августин намерили място в Бога, че той никога не е предполагал може да се случи. Неговата виновен неспокоен сърцето най-накрая намери почивка в Бога. The Confessions е историята на реализация. Това преобразуване се проведе в градината на конверсия, която се проведе от време той чете Цицерон на възраст осемнадесет души; реализация, която се проведе през целия си живот. Историята не е просто да има пристигна в определен момент, но също и на дълъг път наоколо, да отида там. Любовта е играл важна роля в тази реализация. Старата неспокоен сърцето си, че веднъж Августин е най-накрая намери мир и покой в Бога. То му помогна да водя към Бога и Христос по положителен начин, че тя е повлияла върху останалата част от живота си. В самопризнанията, от Свети Августин, Августин се обърна articulately и страстно на продължаващия въпроси, които разбърква умовете и сърцата на хората, тъй като времето започна. The Confessions разказва историята под формата на дългосрочен преобразуване с Бога. Чрез този преход към католическата християнство, Августин срещне много аспекти на любовта. Тези форми на любовта му помогнат да водя към максимална връзка с Бога. Неговият неспокоен сърце най-накрая намира покой и почивка в Бог, в края на The Confessions. Августин намира много начини, по които той може да намери покой в Бога. Той бил наистина съжалявам за това, отвърнаха от Бога, източник на мир и щастие. Августин е изключително благодарен за това, че е била дадена възможност да живеят с Бога. Августин използва любов като врата му Божията благодат. По време на признания, любов и мъдрост, желанието да обичаш и да бъдеш обичан, и любовта му към наложницата му, всички са движещите сили за желанието Августин да намерят покой в Бога. Смъртта на приятеля си разстройства го дълбоко, но и му позволява да продължи Бог да стане верен християнин. Августин често опит тъмнина, слепота и объркване, докато се опитва да намерите покой в Бога, но той знае, че когато той установи евентуално си неспокоен сърцето му ще бъде спасен. Августин започва в детството с неспокоен сърце, защото той трябваше да живеят в два различни свята. Тези светове се състоеше от този на религиозна вяра на майка си, и света на всичко останало. Тези два свята и объркан нарушен Августин като дете. В света на майка си, говори се състои на Христос Спасителя и за силен бог, който ни помага особено да отидат в рая. В другия свят, се говори за постигане. Изглежда, като че ли Августин смятат, че ако той е трябвало да живеят в двата свята, животът му ще се окаже нищо. Той смяташе, че няма да постигне нищо, че ще бъдат запомнени. Той стана нещастен с идеята за живота си в размер на нищо. Ето защо Августин се обърна към любовта. Усещаше, че любовта може да му помогне да имат пряка цел в живота и да му помогне чрез неговата реализация. Любовта не трябва да бъде, че на злото. Свети Августин търсили отговора на един въпрос, който ме попита дали обичам достига се безнадеждно и harmfully, как може да се обърнеш да бъдат продуктивни и здравословния начин на човешката душа? Любовта става необходимост за всички хора. За Августин, отговорът на този въпрос е любов. Първата любов трябва да е за любовта на Бог в ума Августин. Той трябва да е преди всички други форми на любовта. Августин твърди, че "Мисълта да го раздвижва толкова дълбоко, че той не може да бъде удовлетворена, ако не ви хвали, защото ти ни направи за себе си и сърцата ни намерите на мира, докато останалата част в теб" (I, 1). Августин говори за много различни форми на любовта. Друга форма, че той говори за и показва много пъти в The Confessions е желанието да се обичат и да бъдат обичани.
Смъртното наказание е използвана като оптимистичен поглед за облекчаване на голяма част от това, което е морално и наказателно наред с нашето общество. Но в действителност, смъртното наказание, не прави нищо за подобряване на Америка правосъдна система от твърди действа като спирачка на престъпниците. Въпреки това, американците продължават да изпълни възрастни и деца на съмнителни принципи. Изпълнението на децата е особено скандално. Международни стандарти и Федерална санкция, че децата са освободени от смъртното наказание, не с цел да се даде опрощение за своите престъпления, или да омаловажавам на страданията на семейството на жертвата, но при признаване на тяхната незрялост и потенциал за рехабилитация. Случаите на малолетни престъпници осъдени на смърт на Америка продължават да се отразяват повече, отколкото само на определените загрижеността, изразена от незрялостта по време на престъпление, но представляват по-важно е основание за наказание, че е остарял. А по-отблизо смъртното наказание, разкрива проблемите, които се състоят от липса на етика по отношение на живота на детето, да се направи огромен риск от неправилно убеждение, и потресаващите сума пари, изразходвани, който не изпълни всяко средство за възпиране на други лица при извършване на убийство. На първо място при разглеждането на целесъобразността на смъртното наказание е значението на разбирането на федералните закони, щатските закони, както и значението на международните стандарти. Мериленд право и федерални закони съзнателно, че тези под 18 години не са достатъчно зрели, за да направят възрастни решения.