Смекни!
smekni.com

Сократ (стр. 4 из 6)

Сократ - табиғат зерттеу принципшіл дұшпаны . Мына бағытта адамдық ақылы жұмысын ол құдайлардың ісіне діңге сенбейтін және бедеу қол сұғумен есептейді . Әлем құдай жасауымен Сократуды өзін таныстырады ,« сонша ұлы және кұдіреттінің , не ол барлық лезде және көреді , және естиды , және жаппай қатысады , және бәріне қамқорлық ". бал ашулар керек болады , ал ғылыми зерттеулер емес , салыстырмалы құдайлардың нұсқаулары алу үшін олардың еріктің . Және Сократ мына көңіл болуында Афинылардың кез келген білімсіз тұрғынынан ештеме құйып алған жоқ . Ол дельфийлік киіз кітапша нұсқауларына ерген және өз оқушыларыма мынау істеуге кеңес берген . Сократ құдайларға құрбандар ұқыпты әкелген және діни ырымдар барлық жалпы талапты орындаған .

Мақсатпен ең басты Сократ философиясының діни - өнегелі дүниетану негіздеу , тану мақұлдаған ғой табиғаттың , натурфилософияны керексіз және құдайсыз іспен есептеді .

Шүбә (" мен білемін , не ештеңе білмеймін ") тиісті болды , Сократа оқуымен , өзін-өзі тануға ертіп әкелу (" ең біл өзінені "). тек қана сондай индивидуалистікпен , жолмен , ол оқытқан , әділеттілік түсінуіне келуге болады , құқықтар , заңды , тақуалықтың , жақсылықтың және жауыздықтың . Материалистеулер , табиғатты оқи , әлемде құдайшыл ақыл мойындамауына келді , софисттер шүбәге ұшыратқан және бұрынғы көзқарастар барлық мазақ етті ,- Сократу қажетті сондықтан , сәйкес , ең тануға бұрылу өзінені , адамдық рухінің және оған дін негізін табу және адамгершіліктің . Сайып келгенде , идеалист сияқты Сократ ең басты философиялық сұрағы шешеді : алғашқымен ол үшін рух келеді , сананың , табиғат ғой - мынау несіз екінші қайтара және тіпті маңыздысыз , философ назарының тұратын емес . Мен өзіне меншіктіге шүбә айналдыруға арналған алғы шартпен Сократуды қызмет еткен , субъективті рухке , үшін қайсының онан арғы жол объективті рухке жүргізген - құдайшыл ақылға . Сократа идеалистік әдептануы теологиялыққа өседі .

Дамыту өзінікі діни - өнегелі оқу , қарама-қарсылыққа Сократ материалистеулерге , шақырушымен " табиғатқа тыңдау ", ерекше ішкі дауысқа сілтеу , наставлявший сияқты оның өте маңыздыларды сұрақтарда ,- атақты адам " әзезіл " Сократа .

Сократтың« Даймоны »

Не сондай « әзезіл »,« демоний », немесе « даймон » Сократа , қандай маңыз оның « даймониона », оқушыларға және философ достарына анықсыз болды , сөйлемей туралы көбірек кешкі көнелердің авторларда — Цицероне , Плутархе , Апулее , высказывавшихся мынауды шот . Демонии Сократа Туралы сөйлеген және шіркеу әкелері .

Метафораны бір зерттеуші Сократа әзезілінде көреді , намыс , ақыл немесе дұрыс мән ол өзіне меншікті өз кекесін жапқан ; басқалар — жарықтанылған сезім , жарықтанылған ішкі сезгіштік немесе ырықсыз сезім ; үшіншілер — ішкі ашып айту айтылу немесе діни энтузиазм көрінуі ; төртіншілер —« адам шошырлық » феномен , қайсыда ырықсыз сезім және сана ( олардың функциясы ) дос досын ауыстырады ; бесіншілер — куәлік ананы , не ішкі әлемге әрбірді трансцендентность тән .

Жас Маркс сонымен қатар Сократа әзезілі Туралы жазған . Азат болу ол философ тенденциясы туралы ойды айтқан барлығы мистикалық және жұмбақ - әзезілді ( құдайшылды ). Маркс жазған , не Сократ , даймония сақтаушысымен өзінені ұғына , тұйықталған жоқ өзіме :«... ол сақтаушы емес құдайшылды , ал адамдық бейнесінің ; Сократ болады емес құпиямен , ал анық және жарықпен , пайғамбармен емес , ал адамға үйір адаммен ».

Нақты , Сократ шабытты болжағышпен емес , ашулы пайғамбармен емес , нұрға бөлеу дапышпанымен емес болмады . Бірақ сондай несіз Сократа адамында болды , не оның жақындатқан , ұсынулармен оның замандастардың , болжағышпен және пайғамбармен немесе , қандай жағдай болса да , рұқсат еткен ( және рұқсат етеді ) сөйлеу туралы оған қалай бірегей пішін туралы .

Сократтыңфеноменальдігіі ыстық жүрек аса сирек бақылайтын қосуында түзелу және салқын ақылды , өткірленген сезімдер және мас емес ойлаудың , фанатизмді және шыдамдылықтың — фанатиктік жан қиярлықтың ойға , өз өмірімнің оған бағындыру всецелогосына дейін жетушінің , және қабілеттіліктер бөтен көзқарастар және көзқарастар түсіну . Сократ — мынау қосуда аналитикалық ақыл іске асыруы вдохновенностью пайғамбарлығымен ; мынау сын ойлау қорытпа , азат зерттеудің ыстық энтузиазммен , мистикалық желігумен шектесетінмен . Сондықтан жоқ ештеңе таң қалатынның томға , не адамдар және оның оның Сократа оқушылары мінездемеде кеткен « даймониона ».

Ксенофонта сөздерімен ,« құдайшыл дауыс »( даймонион ) салыстырмалы нұсқау Сократуы берген ананың , не оған істеуге ереді және ненің ермейді . Құрыла мынада « дауыста », Сократ сияқты достарға кеңес берген , әрқашан ақталған . Сайып келгенде , Ксенофонтумен , Сократ келешек және мақұлдауға күні бұрын білген үшін пайғамбарлық сый тартуы өзімен . Басқа даймонионе Сократа туралы Платон хабарлайды . соңғының құдай күні бұрын айтулар туралы емес , бұйрықтар туралы емес ештеңе айтылмайды ­ ства , айналғандардың Сократуға , емес туралы қандай болмасынды кеңестерде достарға . Платона сократовский даймонионда — құбылыс көбірек күрделі және сирек .« Балалық шақтан мынау менде басталды ,— Сократ мәлімдейді « мадақтың » Платона ,— қайсыбір дауыс көрінеді , мені әрдайым қисайтады себебі мен , істеуге әдейілеп боламын , ал септеу неге - біреу ешуақытта септемейді . Міне мынау дауыс және мемлекеттік істермен шұғылдану маған тыйым салады ».

Ксенофонта сократовский даймонионда және болдырмау бірдеңенің , және түрткі болады ( септейді ) неге - немесе . Платона даймонионда тек қана болдырмайды ( айнытады ), бірақ ешуақытта септемейді . Намыстың және ақылдың дауыстар сияқты Ксенофонта хабарлауы даймониона Сократа түсіндіруіне арналған қайсысыз негізді береді , немесе дұрыс мәнді сияқты . Хабарлау ғой Платона , қарама-қарсы , бір қарағанда , қандай жағдай болса да , ұқсас түсіндіруге арналған айқын сылтаулардың қандай болмасын бермейді . Керек ойлау , не сократовский даймонион ( аталатын сонымен қатар « құдайшыл белгімен ») Платонада біреу өткірленген алдын ала сезу білдіреді , біреу « алтыншы сезім », немесе күшті дамыған ырықсыз сезім , Сократа әрдайым болдырмаған барлығы ананы , не зиянды және қабылдауға болмайтын ол үшін болды . Болу , не және әрекетсіздік « дағдылы белгінің » көп мәнді : егер « құдайшыл белгі » Сократа тоқтатпайды және сөйлеу және істеу бірдеңе оған тиым салмайды , анамен еңмен ол мынаға оның сөзге сараң септейді немесе ғой әрекет толық бостандығын пайдалануына береді .

Қорытынды жасау осы арадан болады , не аралық ксенофонтовскоймен және платоновской даймониона Сократа мінездемелерімен жоқ маңызды ерекшелік сонша , әдетінше есептеу . Мынау және рационалистік рухте даймонион Сократа , т түсіндіруге рұқсат етеді . е . намыс өзіне меншікті дауыстары метафора көрсету кім, не ретінде және ақылдың , немесе ғой өзіне меншікті дұрыс мән аллегориялық айтылулары . Әйткенмен , ұқсас түсіндіру дұрыс тек кейбір .

Томға іс , не даймонион Сократа құдайға иррационал сенімде , ішкі тар байланыс жорамалында негізі салынған « дауыстың » сыртында және тәуелдісіз бар болу құдаймен . Мынау жағдай шайтанға жаңа сократовскому даймонионуды қосып береді , жаңа өлшеу және болжауға үйіп-жийді , не даймонион — мынау полумифологическое руы өзінікін және полуметафорическое жалпыға бірдей айтылу ( нағыз және объективтіні ), ұстаушыны адам ішкі әлемінде , оның ақылында және жаңбырлатқышта .« Өйткені және көреген несіз жан бар »,— Сократ сөйлейді « Федре ». Сократ сондықтан қатысу тек қана емес ұғынады өзіме даймониона , сонымен қатар тірі біреу ең жақсы нақтылық сияқты оны ұсынады , сезеді және уайымдайды , құдайшыл белгі сияқты . Сократа феномені жайында шығару осы арадан келіп шығады , оның даймониясы : бірақ Сократ сөзде , орынды анықтамада жалпыға бірдейге айта алмайды , әйткенмен , ол ( қалай және Лахес оның әңгімелесушісі ) сезеді , не ізделіп отырған ұғым жалпы ( мысалы , ерлік ) болады оған . Анау , не анықтамаларда сөздерде және понятийных айту Сократу сәтті болмайды , ол қалай ұстап алады « құдайшыл дауыс », дыбыс шығарған оған тереңдіктерден ең , шығатын оны тұншықтыр , оның ақылды және намыстың .« Құдайшыл » жаңбырлатқышта және бар , Сократудың , даймонион сәйкес .