Реферат
Походження всесвіту
Проблема зародження всесвіут, подібна старому питанню:
Що було першим курка яйце. Іншими словами, яка сила створила всесвіт. І що створило цю силу. Чи можливо, всесвіт, чи сила, що створювало все це, існували завжди, і не мали початку.
Аж до недавнього часу, учені мали тенденцію не торкатися таких питань тому, що вони належали до метафізики чи релігії, а не до науки.
Проте, останнім часом виникло вчеання про те, що Закони Науки можуть бути навіть на початку всесвіту. У цьому випадку, всесвіт міг визначатися цілком Законами Науки.
Багато ранніх традицій, Єврейська, Християнська й Ісламська релігії, вважали що всесвіт створився досить недавно. Наприклад, Єпископ Ушер обчислив дату в чотири тисячі чотириста років, для створення всесвіту, додаючи вік людей у Старому Завіті. Фактично, дата біблійного створення не так далека від дати кінця останнього Льодовикового Періоду, коли з'явилася перша сучасна людина.
З іншого боку, деякі люди, як наприклад, Грецький філософ Аристотель, Декарт, Ньютон , Галилей не визнавали ідею про те, що всесвіт мав початок. Вони відчували, що це могло бути. Але вони зволіли вірити в те, що всесвіт існував, і повинен був існувати завжди тобто вічно і нескінченно.
Всесвіт був власне кажучи немінливй в часі. Час абсолютний однорідий і синхронізованй. У будь-якій точці всесвіту він однаковий. Простір теж однорідний і изотропно. Масштаб, однаковий у будь-якій крапці всесвіту. Чи вона була створена у своїй дійсній формі, чи вона існував завжди, подібно сьогоднішньої. Це було природне переконання в той час, оскільки людське життя, насправді, дуже короткий відрізок історії, що всесвіт значно не змінив у порівнянні з віком самого всесвіту. У статичне, немінливе вселений, питання про те, що всесвіт існував завжди, чи створилася в минулому, - дійсно матеріал для чи метафізики релігії: кожна теорія могла б узяти до уваги такий всесвіт.
Насправді, у 1781, філософ, Иммануил Кант, написав незвичайну і дуже неясну роботу, Критику Чистого Розуму. Там, він вирішив, що були однаково правильні доводи, обоє для віри, що всесвіт мав початок, і для віри ж, що його не було. Як говорить його назва , його висновки були засновані просто на причині. Іншими словами, вони не узяли в рахунок спостереження про всесвіт. Зрештою, у немінливому всесвіті, чи було що спостерігати?
У такий спосіб перед ученими вставала проблема вибору між вірою в бога і матеріальну віру. Вони ще не знали першопричин походження вселеної, тому що в них не було в той час достатньої наукової бази. Віра в Бога була більш краща. Історично християнство було старше чим наука і природно деякі сприймали науку серйозно , але згодом вона набирала силу і всі частіше люди повертали голову в її сторону.
Таємниця в науці - це те , що наука не може пояснити, як вона не може пояснити те , що було до великого вибуху. Адже усе, що відбувалося до моменту виникнення вселеної, крапки сингулярности, не обговорюється- це догма. А непізнане в науці - це та таємниця , що найближчим часом не може бути розкрита.
У 19-і сторіччі підтвердження початку всесвіт накопичувалися. Земля й інша частина всесвіт, фактично змінилися згодом. З одного боку, геологи зрозуміли що утворення скель, і копалин у них, мало вік чи сотні тисячі мільйонів років. Це було набагато більш довгим терміном ,чим вік Землі, відповідно до Християнства.
З іншого боку, німецький фізик, Больцман, вивів так називаний Другий Закон Термодинаміки. Він указує на те, що загальна сума безладно рухаються часток у вселеної (який виміряється кількістю называющимся ентропія), завжди збільшується згодом. Це, припускає, що всесвіт міг бути в стиснутому стані тільки в один час у крапці початку. У противному випадку, всесвіт повинний вироджуватися в стан повного безладдя з однаковою температурою.
Інші труднощі з ідеєю статичного всесвіту були в тім, що відповідно до Закону Сили Ваги Ньютона, кожна зірка у всесвіті повинний притягатися до кожної іншої зірки. Те як вони могли б залишитися на постійній відстані від один одного? Чи не будуть вони усі разом падати? Ньютон був обізнаний про цю проблему про зірки, що залучають один одного. У листі до Ричарда Бентли, що веде філософу того часу, він погодився, що кінцеве скупчення зірок не може залишитися нерухомим: вони б усі упали разом, у деякій центральній крапці. Проте, він посперечався, що нескінченне скупчення зірок, не повинне падати разом: для них не було б центральної крапки , щоб туди упасти. Цей аргумент являє приклад пасток, одну з яких ми можемо зустріти, коли одні говорять про нескінченні системи. Використовуючи інші шляхи, щоб додати силу в кожній зірці, з нескінченної кількості інших зірок у вселеної, один раз ми можемо одержати інші відповіді на питання: вони можуть залишатися на постійній відстані від один одного. Ми тепер знаємо, що правильна методика повинна розглядати випадок початкової крапки , відкіля відбувся світ.
Незважаючи на цих труднощів з ідеєю статичної і немінливий вселенной ніхто в сімнадцятих, вісімнадцятих, дев'ятнадцятих чи ранніх двадцятих сторіччях, не вважав що вселенная могла розвиватися згодом. Ньютон і Эйнштейн, обоє пропустили шанс предсказывания, що всесвіт міг би чи скорочуватися, чи розширюватися. Не можна дійсно ставити це проти Ньютона, через те, що він жив двісті п'ятдесят років перед відкриттям розширення всесвіт. Але Эйнштейн повинний був знати це краще. Коли він сформулював Теорію Відносності, щоб перевірити теорію Ньютона з його власною Спеціальною Теорією Відносності, він додав так називану, "космічну константу''. Це являло собою відразливий гравітаційний ефект, що міг би балансувати ефект притягання матеріалу у всесвіті. Таким чином, було можливо мати статичну модель всесвіту.
Эйнштейн пізніше сказала: космічна константа була найбільшою помилкою мого життя. Це відбулося після спостережень віддалених галактик, Эдвином Хабблом у 1920 році, і показало, що вони переміщаються далеко від нас, зі швидкостями, що були приблизно пропорційними їх відстані від нас. Іншими словами, всесвіт не статична, як колись було прийнято думати: вона розширюється. Відстань між галактиками зростає згодом.
У 1929 році Хаббл відкриває ефект так називаний ефект «червоного зсуву». Він затверджує, що у всіх спектрах усіх що спостерігаються, що спостерігаються, галактик він бачить червоне підсвічування в частині спектра. Він брав у приклад спостерігача, що коштує біля джерела світла, що чи віддалявся наближався. При видаленні джерела світла ми спостерігаємо червоне світло спектра, а при наближенні- фіолетовий.
<V V>
джерело світла
h-довжина хвилі нерухомого джерела світла
h'- довжина хвилі джерела світла, що рухається
h'/ h = 1+V/C
якщо V>0то h’>h
V=HR - Закон Хаббла
де R- відстань до досліджуваної галактики
H-постійна Хаббла
V- швидкість разбегания галактики
H=15км/з на 1млн.світлового років
Це означає, що всі галактики від нас віддаляються. Але наука , як не дивно , забула про це до 1964 року. І лише в 1964 році вчені Пензиас і Вильсон відкривають ефект «реліктового тла». Вони затверджують , що у всіх крапках всесвіту спостерігається постійний і однорідний шум- реліктове тло рівний 3 градусам К.
Це означає, що галактики віддаляються з визначеною швидкістю. А якщо вони віддаляються, значить була і початкова крапка відліку.
Ці два незаперечних і цілком доведених факти підтверджують теорію Великого Вибуху. Значить початок були і всі ранні наукові догми по проблемі початку всесвіт цілком спростовуються. З цього моменту наукове поняття початку всесвіт прийшло в деяку згоду з християнською точкою зору на це питання. Адже християни також вважають, що початок був, але правда в них початком був БОГ і він же створив всесвіт.
На початку створив Бог небо і землю. Земля ж була безвидна і порожня, і пітьма над бездною, і Дух Божий носився над водою. І сказав Бог: так буде світло. І стало світло. І побачив Бог світло, що він гарний, і відокремив Бог світло від пітьми. І назвав Бог світло вдень, а пітьму вночі. І був вечір, і був ранок: день один. 6 И сказав Бог: так буде твердінь посередині води, і так відокремлює вона воду від води. [І стало так.] И створив Бог твердінь, і відокремив воду, що під твердінню, від води, що над твердінню. І стало так. І назвав Бог твердінь небом. [І побачив Бог, що це добре.] И був вечір, і був ранок: день другий. І сказав Бог: так збереться вода, що під небом, в одне місце, і так з'явиться суша. І стало так. [І зібралася вода під небом у свої місця, і з'явилася суша.] И назвав Бог сушу землею, а збори вод назвав морями. І побачив Бог, що це добре. І сказав Бог: так произрастит земля зелень, траву, що сіяє насіння [по роду і по подобі її, і] дерево плідне, що приносить по роду своєму плід, у якому насіння його на землі. І стало так. І зробила земля зелень, траву, що сіяє насіння по роду [і по подобі] її, і дерево [плідне], що приносить плід, у якому насіння його по роду його [на землі]. І побачив Бог, що це добре. І був вечір, і був ранок: день третій. І сказав Бог: так будуть світила на твердіні небесної [для висвітлення землі і] для відділення дня від ночі, і для знамень, і часів, і днів, і років; і так будуть вони світильниками на твердіні небесної, щоб світити на землю. І стало так. І створив Бог два світила великі: світило більше, для керування вдень, і світило менше, для керування вночі, і зірки; і поставив їхній Бог на твердіні небесної, щоб світити на землю, і керувати вдень і вночі, і відокремлювати світло від пітьми. І побачив Бог, що це добре. І був вечір, і був ранок: день четвертий. І сказав Бог: так зробить вода плазуючих, душу живу; і птаха так полетять над землею, по твердіні небесної. [І стало так.] И створив Бог риб великих і всяку душу тваринних плазуючих, котрих зробила вода, по роду їхній, і всякого птаха пернату по роду її. І побачив Бог, що це добре. І благословив їхній Бог, говорячи: плодитеся і розмножуйтеся, і наповняйте води в морях, і птахи так розмножуються на землі. І був вечір, і був ранок: день п'ятий. І сказав Бог: так зробить земля душу живу по роду її, скотов, і гадів, і звірів земних по роду їх. І стало так. І створив Бог звірів земних по роду їх, і худоба по роду його, і всіх гадів земних по роду їх. І побачив Бог, що це добре. І сказав Бог: створимо людини по образі Нашому [і] по подобі Нашому, і так володарюють вони над рибами морськими, і над птахами небесними, [і над звірами,] і над худобою, і над всею землею, і над усіма гадами, що плазують по землі. І створив Бог людини по образі Своєму, по образі Божию створив його; чоловіка і жінку створив їх. І благословив їхній Бог, і сказав їм Бог: плодитеся і розмножуйтеся, і наповняйте землю, і володійте нею, і володарюйте над рибами морськими [і над звірами,] і над птахами небесними, [і над усякою худобою, і над всею землею,] і над усякою твариною, що плазує по землі. І сказав Бог: от, Я дав вам усяку траву, що сіяє насіння, яка є на всій землі, і всяке дерево, у якого плід деревний, що сіяє насіння; -і вам це буде в їжу; а всім звірам земним, і всім птахам небесним, і всякому [гаду,] плазуючому по землі, у якому душу живаючи, дав Я всю зелень трав'яну в їжу. І стало так. І побачив Бог усе, що Він створив, і от, добре дуже. І був вечір, і був ранок: день шостий.