Смекни!
smekni.com

Гра Перший мільйон (стр. 4 из 4)

void __fastcall TForm3::FormActivate(TObject *Sender)

{

Label1->Caption="";

Edit1->Clear();

AnsiString sound="Zal.wav";

play (sound);

}

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm3::FormShow(TObject *Sender)

{

c=" ";

out (c);

}

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm3::Edit1Enter(TObject *Sender)

{

dial ();

}

//---------------------------------------------------------------------------

Висновки

У даній курсовій роботі детально описано алгоритм функціонування гри “Перший мільйон”.

Програма написана методами об’єктно-орієнтованого програмування на мові програмування високого рівня – BorlandC++ Builder 6. У програмі був використаний компонент TТable для збереження і редагування таблиць з питаннями і відповідями – як один з найпростіших способів звернення до таблиць баз даних.

Питання що задаються гравцеві, методом випадкового відбору вибираються з трьох таблиць. Такий спосіб дозволяє застосовувати у грі питання трьох рівнів складності (в залежності від номера питання). Алгоритм випадкового вибору питань, складений так, що не дозволяє повторюватися питанням до тих пір, поки всі питання не будуть зчитані з бази. Окільки кількість питань у базах омежена, при багаторазовому запуску програми вони можуть повторюватися. У програмі передбачено редагування та поповнення баз питань користувачем.

Результатом даної роботи є програма, що є аналогом телевізійної гри “Перший мільйон”, яка дозволяє користувачеві редагувати бази з питаннями,

забезпечує неповторюваність питань та має звичний користувачу інтерфейс, візуальне та звукове оформлення подібне до телевізійної гри.

Список використаної літератури.

1.С.Пратт “Язык программирования С++.Лекции и упражнения” -Изд. Диа- Софт 2003.

2.Глушаков С.В., Коваль А.В., Смирнов С.В. “Язык программирования С++.Учебный курс” -Изд. АСТ.

3.У.Савич “Программирование на С++” -Изд. BHV. 2004.

4.Карпова Т. С. Бази данных: модели, разработка, реализация. – СПб. : Питер, 2001г.

5.http://www.bcb.net.ru

Додаток

Мал.1. Головне вікно програми.

Мал.2 Вікно “Допомога залу”. Мал.3. Вікно “Дзвінок другу”


Мал.4. Вікно “Нова гра” Мал.5. Вікно “Вітання”


Мал 6. Вікно редагування питань.

Мал 7. Меню “Гра” Мал 8. Меню “Підказки”

Мал 9. Вікно “Про програму”