По-перше, нам дуже важко зрозуміти світ індусів, оскільки він є для нас надто хаотичним, але самі індуси розуміють світ індуїзму як цілісний.
Просто, цей світ не є догматичним і ти можеш поклонятися одному з трьох богів або ж одному чи, може, своєму сільському.
Цікаво також, що індуїзм має відношення до всіх релігій світу вбирає риси інших міфо-ритуальних установок.
Перспективи вестернізації релігії
Власне кажучи, вестернізація індуїзму вже почалася. Про це свідчить, наприклад, такий закон про необов’язковість батькам невісти брати всі витрати на церемонію. Також земельний спадок, за новими правилами, може переходити вже до дівчат від батьків, а це порушує давній закон про зберігання майна для хлопця до його одруження.
Також руйнується кастовий устрій, і відомим стали шлюби “по любви”, хоч їх не дуже багато. Старі індійські імена вже заміняються новими англійськими, під час відрізання волосся у маленьких хлопчиків залишають тепер не маленький трикутничок з волосся на голові (як це потрібно за обрядом), а роблять модну зачіску, сім’ї з розвитком урбанізації вже не можуть жити трьома поколіннями під одним дахом.
ЩО БУДЕ ДАЛІ?????????????????????????????????????????????
- Альбедиль М.Ф. – Индийськая религия и философія.
- Ф.Капра – Дао физики – Гл. 5 “Индуизм”.
- Альбедиль М.Ф. – Индуизм.
[1]Альбедиль М.Ф. – Индийская религия и философия. Сайт http.://www.yandex.ru/yandbtm8?
[2] Религии мира, энциклопедия для детей – М.,1999 - Ч.1 – С.413
[3]Варни відрізняються від каст тим, що мають ширше значення. Варна включає в себе декілька каст (У.Оуєн Коул – Индуизм – М.,1999 – С.68-69)
[4]Дхарма – життєвий шлях, обов’язок бути тим, ким тобі дано бути і робити те, що дано робити.
[5] У. Оуэн Коул … - С.66.
[6]Мурті – образ божества (У. Оуэн Коул ... – С. 317)