Іншим шляхом розвитку предметної діяльності є творчий шлях. Він більш складний тому вимагає від людини вольових якостей, довгої наполегливої та напруженої праці. В молоді роки коли людина освоює професію їй порою не вистачає наполегливості тому вона обирає не творчі а більш простий шлях розвитку предметної діяльності за рахунок гри, хоча цей шлях не можна вважати розумним.
Розбираючи в закономірності розвитку предметної діяльності в процесі навчання необхідно застерегти молодих людей від ігрового шляху переходу до ризикової поведінки. Необхідно довести їм, що шлях підтримки інтересу до праці за рахунок ігрових елементів і небезпеки, порівняно з шляхом внесення в процес діяльності елементів творчості є явно менші) доцільним. Якщо вчасно не звернути на це увагу, то підтримка інтересу до праці за рахунок елементів гри може призвести до краху всю подальшу діяльність.
Питання про створення інтересу до праці є центральною проблемою трудової ПСИХОЛОГІЇ.
Створенням інтересу до праці можна досягти за рахунок використання людського чинника, за допомогою активізації цього процесу, а також шляхом надання людині більшої самостійності для прояву ініціативи. Людині потрібен простір для самовираження та самоствердження. Таке прагнення особливо характерне для творчих особистостей.
З.Фрейд відмітив, що "геній - речі несумісні". Чарлі Чаплі ну було тісно в рамках актора і він став режисером, потім і ці рамки стали йому тісними - він став драматургом. Йоган Штраус - молодший пройшов шлях від виконавця до диригента, від диригента до композитора.
Звичайна предметна діяльність не може за довільними потреби людини тому в неї виникає бажання до більш приваблюючої роботи, де можуть бути елементи творчості чи гри, які викликають інтерес до праці. Тому робота з інтересом до діяльності буде значно переважати звичайну малоінтересну трудову діяльність.