Точка колізії при цьому зрушується усередину петлі на відстань, що не перевищує половини довжини петлі. Тим самим відбувається обмін необхідної пам'яті на час обчислень.
Кожен цикл у методі Флойда вимагає обчислення трьох точок відповідно до алгоритму й порівняння двох з них. Вихідні дані – точки

й

, обчислені в попередньому циклі. Тоді на їхній основі розраховуються точки

й

і рівняються

- координати першої й останньої точок. При їхньому збігу має місце колізія

, де знак визначається з порівняння

- координат обчислених точок.
Найпростіша ілюстрація цього методу - спрощений алгоритм із обчисленням

. Колізія на

-му циклі

відразу дає розв’язання дискретного логарифму

По суті це прямий метод визначення дискретного логарифму з експоненційною складністю

.
В іншому окремому випадку алгоритму маємо

Колізія на

-му кроці призведе до рівняння

або

Воно не має розв'язку

. Якщо модернізувати алгоритм так, що на кожній ітерації порівнювати точки

й генератор

, то при виконанні

можна отримати розв’язання

за умови, що 2 є примітивним елементом поля

. Цей метод також вимагає об'єму обчислень порядку

Розглянуті дві частки випадку оцінюються максимальною складністю у зв'язку з тим, що при переборі всіх точок криптосистеми колізія виникає лише один раз.
Перехід до псевдовипадкового алгоритму породжує множина можливих точок колізій, число яких оцінюється як

, а обчислювальна складність методу

-Полларда, застосованого до групи загальної структури, дорівнює

. Оскільки в групі точок
EK зворотні точки визначаються досить просто, об'єм пошуку в просторі точок скорочується вдвічі, а обчислювальна складність зменшується в

раз і стає рівною

На практиці для виявлення колізій замість методу Флойда знайшла застосування його модифікація, запропонована Шнором і Ленстрой. У цієї модифікації пам'ять містить 8 осередків, зрушення вмісту яких здійснюється при

, де

- номери ітерацій в останньому й першому осередках відповідно. Отримано експериментальну оцінку складності цього методу для групи

Алгоритм

- методу Полларда з розбивкою на три області

є споконвічним і найбільш простим у реалізації. Подальші вдосконалення алгоритму пропонують використання

рівноймовірних областей з вибором, наприклад, ітераційної функції
Число областей, як правило, не перевищує 20, тому що подальше їхнє збільшення практично не впливає на статистичні характеристики алгоритму.
Очевидно колізію точок можна отримати й іншим шляхом, рухаючись із двох (або більше) різних точок

і

до збігу

. Ця ситуація відображується на рисунку 2. Даний метод одержання колізії зветься

-Методом Полларда. Походження терміна прийнято з рисунка.
Розглянемо

-метод Полларда на прикладі
ЕК над простим полем Галуа

, тобто
криптографичний дискретний логарифм

(3)
Для всіх точок

задано операції додавання та подвоєння. Наприклад, якщо

а

, то

,

Рисунок 2 - Графічна інтерпретація

-методу Полларда
де

(4)
Для ЕК над полем

виду

причому

, то для двох точок

та

таких, що

виходить

(5)

примітивний поліном
m-го степеня;

(6)
Для розв’язання задачі пошуку конфіденційного ключа

в порівнянні (1) розглянемо

метод Полларда над простимо полем

Нехай

– базова точка,

відкритий ключ, шукатимемо пари цілих

та

, таких що