3. Цікаво, що тепер джайни заявляють: ахімса, принцип неспричинення зла, є ні що інше, як навчання про всеосяжну любов. Це твердження не можна знайти в їхніх священних книгах; з іншого боку, у сучасній джайністскій літературі можна чітко простежити вплив християнских ідей. Насправді, усі розпорядження джайнізму носять заборонений характер, і ця релігія може залучити тільки людей аскетичного складу.
4. Проблема гріха важлива в релігії джайнів, хоча вони відносяться до неї і визначають її інакше, ніж християни. Але саме тут знаходиться точка дотику християнства з джайнізмом і на цьому ґрунті можна вступити в контакт. Питання в тім, чи здатний грішник сам очиститися від своїх гріхів, ведучи аскетичний спосіб життя і не заподіюючи зла?
Проте джайністске вчення і сьогодні має не мало прихильників (кілька мільйонів прихильників, в основному приналежних до торговельних і ремісничих кіл, тому що ахінса унеможливлює для джайна землеробство), і впливає в сучасній Індії на культурне, релігійне і політичне життя країни.