Ст. 23. “Кілька секунд Клей залишався в старій позі, ніби кажучи: “Будеш ти мені ще вказувати, куди класти ноги” [16, 75].
Ст. 28. Тут слід сказати, що, згідно буддистським канонам, для людини гарною обставиною вважається народження лише там, де можна знайти “помічників у спасінні”, тобто в країнах розповсюдження буддизму [10, 87].
Ст. 28. Цей естетичний прийом, можливо, Селінджеру підказав “Портрет художника в юності” Джеймса Джойса, де розповідається про подібне “зміщення особи” оповідача в старовинній англійській баладі “Терпін-герой” [6, 101].
Ст. 30. Правда, Симор Глас прагне до злиття з божественною субстанцією через любов до неї, а Тедді Макардль – через знання, та ці два шляхи спеціально обумовлені в індійській філософії й у індійській релігії і називаються, відповідно, “бхакті” та “джняна” [95,52].
Список літератури.
1. Алиханова Ю. М. Некоторые вопросы учения о дхвани в древнеиндийской поэтике. / В кн.: Проблемы теории литературы и эстетики в странах Востока. – М., 1964. – 250 ст.
2. Анандавардхана. Дхваньялока. (“Свет дхвани”) / Пер. с санскрита, введ. и коммент. Ю. М. Алихановой. М., 1974. – 400 cn/
3. Арья Шура. Гирлянда джатак, или сказание о подвигах Бодхисаттвы. – М.,1962. – 398 ст.
4. Баранников А. П. Индийская филология: литературоведение. – М., 1959. – 250 ст.
5. Дхамманода. / Пер. с пали, введ. и коммент. Топорева В. Н. – М., 1960. – 430 ст.
6. Джойс Дж. Портрет художника в юности. – Иностр. лит., № 12, 1976. – 200 ст.
7. Кант И. Сочинения в 6 томах, т. 5. – М., 1965, - 485 ст.
8. Кодуэл К. Иллюзия и действительность. – М., 1969. – 158 ст.
9. Костюченко В. С. Интегральная веданта: критический анализ философии Аудробинда Гхоша. – М., 1970. – 58 ст.
10. Кочетов А. Н. Буддизм. – М., 1983. – 149 ст.
11. Ларин Б. А. Учение о символике в индийской поэтике. – М., 1965. –
67 ст.
12. Майзенер А. Песнь любви Сэлинджера. – Америка, 1962, № 75. – 73 ст.
13. Махабхарата. / Буквальный и литературный перевод, введение и примечания акад. ТуркмССР Смирнова Б. Л., т. 2. – Ашхабад, 1965. –
524 ст.
14. Минаев И. П. Индийские сказки. / “Избранные труды русских индологов-филологов”. – М., 1962.– 68 ст.
15. Мулярчик А. Послевоенныеамериканскиероманисты. – М., 1989. –
203 ст.
16. Риттер П. Г. Калидаса, его время и произведения. – М., 1964. – 315 ст.
17. Сэлинджер Дж. Д. Повести. Рассказы. – М., 1969. – 569 ст.
18. Сэлинджер Дж. Д. Посвящается Есме. – Новый мир, 1961, № 3.
19. Тулси Дас. Рамаяна или Рамачаритаманаса: море подвигов Рамы. / Пер. с инд., коммент. И вступ. Ст. акад. А. П. Баранникова. – М., 1948. – 97 ст.
20. Чатопадхьяя Д. История индийской философии. – М., 1966. – 232 ст.
21. Чуковський К. Мой Уїтмен. – М., 1969. – 54 ст.
22. Щербатской Ф. И. Теорияпоэзии в Индии. / В кн.: Избранные труды русских индологов-философов. – М., 1962. – 346 ст.
Іншомовні джерела.
23. FieneD. J. D. Salinger. A bibliography. – “Wisconsin Studies in contemporary literature”, vol. 4. № 1,1969. – 500 p.
24. Keith A. B. The Sanskrit drama in its origin, development, theory and practice. – Oxford, 1924. – 349 p.
25. J. Salinger. Franny and Zooey. – N. Y., 1962. – 200 p.