Смекни!
smekni.com

Сократ (стр. 2 из 6)

Қашан 18 жыл Сократу орындалғанда, бұл жағынан алғанда оның, қалай және басқалардың оның құрбылардың, азаматтық құқықтармен үлес беру туралы маңызды сұрақ өте шешілген және ресми мойындауда афиналық мемлекет азаматымен.

Сократа жас жылдары афиналық демократия жалтыраған гүлдеуімен дәл келді және афиналық өнердің, қабақпен Парфенона жасаулары, Перикла қабағымен, Фидия, Аспазии (Перикла әйелдікілері), және Сократ сондықтан қалай жоғалды мынада жалтыраған заманға.

Мынау уақыт, қашан Перикл карьеріне жалтыраған саяси өзінікін бастағанда. сәйкестікте заңмен, ұсынылғанмен оларға және афинылардың азаматымен мойындаған тек анау, кімдердің екеу әке-шешенің-афиналық азаматтар. Разы асқан дәл мына факті растау процедура және азаматтық құқықтарының мойындаулары болды. Мүшелер дема лайықты (территориялықты төңірек) жазғы жастың 18-заңмен тиісті талапкермен жету күәландыру ант астында тиісті болды, сонымен қатар анау, не ол-азат және заңды туылған бет. Бесеу айыптаушының, демотамимен сайланғандардың (дема мүшелерімен), талапкер талаптанулары қарсы бола алған, және анада соңғы сотқа шағым арызбен бұрылуға тиісті болды. Оқиғада егер және азаматтыққа арыздарда оған сот қабыл алмаған, құлдыққа оның мемлекет сатуға құқықты болды. Айыпталулардың жоқ болуы жанында немесе сотпен іс дұрыс шешімі жанында талапкер біреудің пайдасына ол демотов тізімдеріне енгізілген, кейін ненің докимасии душар болған-арнайы тексеруге кеңеспен бес жүздің.

Маңызды көп Афинылардың толық құқықты азамат статусы пайдалануына берген (саяси, заңға сүйінген, заттық, адамгершілік-дінилердің және т. п.) жеңілдіктердің оның иеге және барлық басқа беттерден соңғы пайдалы айырған, аналарға немесе басқа негіздерге тұрғандардың афиналық полисте.

Қажетті процедураны табысты өте, Сократпен жас, ұқсас басқамен өз құрбыларыма, әкелді, міндеттіні Афиныларда, азаматтық антты, дұрыс қайсының ол ішінде қалған барлық өз өмірімнің, оның трагедиялық финалына дейін шейін .

Беттің 18 20 жыл эфебами аталған. ішінде бұларды екі жылдың олар әскери-соғыс ісімен шұғылдануға тиісті болды-әскери-физикалық дайындаумен, мемлекет шекараларының күзетімен, кезекшілікпен күзетшілерді күзет орн және т . п . мемлекет қарумен және киіммен эфебовты қамсыздандырған. Күн сайынды олардың ұстауы бөлінген 4 обола. халық жиналыста (экклесии) афиналық азаматтар қатысуға бастаған 20 жыл. Мемлекеттік лауазымдардың жұмысы талап еткен, ереже сияқты, жетудің 30- жазғы жастың.

Сократа бірінші жұмыстарына, ол эфебов жасын аттап өткен соң және жиырма жылдықтың жетті, бірнеше болжаманың бар болады. Барлығы, ол әке мамандық істерімен шұғылданды, және қайсыбір уақыт тастар да өңдеген. Маңызды физикалық жігерлер басқа, мынау еңбек-несіз орта аралық кәсіппен және өнермен-үлкен шеберліктер талап еткен және уменьямен жіңішкені.

Кескішке Сократамен жасты ертедегілер мүсінді қосымша жазады үшеудің Харитпен киінгендердің, қайсысыз уақыт афиналық акропольде ұсынылған. Мүсінші мамандығына Сократамен жас назар, оның авторлығы үшеу Харит бұл жағынан алғанда, қалай, дегенмен, және көптеген басқа мәлімдеудің туралы оған, орнатылады аңыздардың разы қалтылдақ топырағына, болжамалардың және болжаулардың. Бірақ, өзі Харит бейнесі- достық құдайларының және жастық шақтың-шамаланған жас, адамға үйір және жарқын автор мінезіне іштей таяу. Харит атымен ант Сократасы ауыздарда әдеттегі осыған байланысты аңғарымпаз, қайсысыз қайнарлармен сенімді куаланғандар. Себеп авторлық сократовскогосы алыс дыбыс шығарады және Диогена Лаэртского хабарлауында томға, не Платона академиясында оның жанында Спевсиппе ізбасарында Харит мүсіні ұсынылған.

Сын Сокртамен жас өмір басқа болжамасын берген оған перипатетик Аристоксенмен көңілін түсірген. өмір салтымен разы ретсіз оның хабарлауымен, жас жылдарға Сократ жүргізген. Содан соң ол қарапайым тас қашаушымен болды. Бірақ бірде ол Архелаю философына ұнады, ауыр жұмыстың дарын жас адамын құтқарды, кейін ненің Сократ оқушымен және Архелая сүйіктісімен бірқатар жылдар ішінде болды.

Басқа қайнарлар хабарлайды, сияқты Сократа тас қашаушысы жұмысынан Критон, оның құрбысы және жолдас құтқарды. Екеудің олар бір демадан болды. Ғашық Сократа елгезек сапалары, және ие бола, досқа мүмкіншілік философияда жетілдірілу өзінің Критон жеткілікті байлығымен пайдалануына берді. Мынау белгілі өлшемге болжама азықтанады ананың ең анық қайнардың, Критонмен сәйкес қайсыға піскен жылдарға жан қияр доспен, тыңдаушымен және Сократа ізбасарымен, дайынмен оған көмектесті тіршіліктерді бақытсыздықтарда орынды, нақ ол, қалай Платон хабарлайды, түрмеден Сократа қашуы істеуге ойлады.

Қалай болғанда да, жұмыстың әке мамандықпен-кім, не ретінде тас қашаушының немесе мүсінші бастаушы-іспен болаттар емес айқын Сократа өмірлері. анағұрлым оның рухани тағдырында үлкен роль Фенереты мамандығын ойнады - «кіндік шеше өте қадірлі және қатал», оның атақты адам ұлы мінездемесімен. Өйткені нақ майевтикой кеңестері ұқсастықпен родовспомогательныммен Сократ өз анасы өнерімен жүруде шындық тууысына көмектесу өз философиялық қабылдауы атаған. адамға арналған, туғанды аполлон күніне және Артемиды, майевтикамен философиялық іскерлік сияқты және қалау құдайшыл сый тарту мінез-құлығын ие болған: барлық кіндік шеше өнер, мифке сәйкес, Артемиды жоғарғы басқаруы астында орнында болған. барлығына көрініп тұр, не Сократ Фаргелииде бекер емес дүниеге келді.

Оның қалауы .

Сократ өз өте маңызды қалауымен есептеді “адам тәрбиелеуі” мән, ол пікірсайыстарда және кеңестерде көрген, ал жүйелі баяндауда емес қайсыбір білімдердің облыстары. Ол өзінені ешуақытта есептемеді “данамен”(софос), ал философпен “даналық сүюш” (фило София), дана атағы, оның пікірімен, құдайға әдеп көрсетеді. Егер адам паң ойласа, не барлық ол дайын жауаптар біледі, анау философияға арналған сондай адам қаза тапқан, оған негесіз ло ­ ана іздеулерде басты дұрыс ұғымдар ең, негесіз жаңа шешімдердің іздеулерінде алысырақ қозғалу ана немесе басқа проблеманың. Нәтижесінде ненің дана “қорқытып қояды” жаттағанда бірнеше сөйлемнің және тап беретінмен олармен жиынға.

Философия заты.

Сократа назары орталығында, қалай және қайсысыз софисттердің, адам. Бірақ ол тек қана Сократомды анықтап қаралады өнегелі мән сияқты. Сократа философиясы сондықтан-мынау антропологизммен этикалық. мифология сияқты Сократа назарларына бөтен болатын, дәл осылай және физика. Ол есептеді, не аз эффектті мифология түсіндірушілері еңбек етеді. Сократа сонымен қатар ынталандырған жоқ және табиғат. Өткізу ұқсастықты замандастармен оған қытайлармен, бекітуге болады, не Сократ конфуцианцамға жақынырақ, немен даосцамға. ол сөйлеген:«үйрету мені жерлер және ағаштар ештемеге қаламайды, қалада адамдар емес» бірақ келекемен Сократу тағдырлары борыштан құтылуға тура келді үшін Анаксагора физигіне. өйткені Афиныларда оның көзқарастары артынан заң қабылданған, жариялаушы болатын «мемлекеттік қылмыскерлермен аналардың, кім анықталған әдетпен құдайларды оқымайды немесе аспан құбылыс ғылыми бейнесімен түсіндіреді». Сократа ғой томға айыптады, не ол сияқты оқытқан, не күн-тас, ал ай-жер. Және Сократ сияқты дәлелдеген жоқ, не мынаға оқытқан емес ол, ал Анаксагор, оны тыңдаған жоқ. Мән ғой Сократ өз философиялық қамқорлықтарының бір күні қайсысызбен өкінішпен Федру айтты:«Мен ешбір тағы жасай алмаймын, сәйкес дельфийлік жазудың, ең білу өзінені» томға іс, не Дельфахте аполлон храмына кірудің үстінде сурет салынған болатын: ең біл өзінені! Ұран «ең біл өзінені!» Болу Сократаға арналған келесі ұранмен бекітуден кейін:«Мен білемін, не мен ештеңе білмеймін». философияның екеудің олар оның мәнді анықтады.