Смекни!
smekni.com

Мова програмування Turbo-Basic (стр. 10 из 10)

1. Скласти програму обчислення функції

y = x22 x + 3, 0x2,

3 + 3 x, 2 < x 10.

Значення x вводиться з клавіатури.

2. Скласти програму побудови кривої, заданої параметрично

x = r sin(t), y = r cos(t), 0t6.28.

Значення r вводити з клавіатури.

3. Скласти програму, яка визначає найбільше значення з трьох величин

sin(x), cos(x), sin(x) + cos(x).

Значення x вводити з клавіатури.

4. Скласти програму побудови кривої, заданої параметрично

x = b (sin(t))3, y = b (cos(t))3, 0 t 6.28.

Значення b вводити з клавіатури.

5. Скласти програму табуляцiї функції

y = x2 sin(x).

Початкове значення x = 0, крок 0.01, число значень 20.

6. Скласти програму побудови кривої, заданої параметрично

x = b cos(t) (1 + cos(t)), y = b sin(t) (1 + cos(t)), 0t6.28.

Значення b > 0 вводити з клавіатури.

7. Скласти програму обчислення суми квадратів двозначних парних чисел.

8. Скласти програму побудови кубу.

9. Скласти програму обчислення суми квадратів двозначних чисел, які діляться на 3.

10. Скласти програму побудови "пилки" з шести зубців.

11. Скласти програму знаходження найменшого з додатних елементів масиву a1,...,a19, що задається оператором DATA.

12. Скласти програму побудови п'ятикутної зірки.

13. Скласти програму обчислення суми додатних та суми від'ємних елементів масиву a1,...,a17, що задається оператором DATA.

14. Скласти програму побудови прямокутника за координатами протилежних вершин, які задаються з клавіатури.

15. Скласти програму знаходження числа додатних елементів масиву a1,...,a19, що задається оператором DATA.

16. Скласти програму побудови трикутника за координатами вершин, які задаються з клавіатури.

17. Скласти програму знаходження середнього значення елементів масиву a1,...,a20, що задаються оператором DATA, за формулою

m = ( a1 + ... + a20 ) / 20.

18. Скласти програму побудови графіка функції

y = x2 + 5 x3, 2x10.

19. Скласти програму, яка визначає чи зростають елементи масиву a1,...,a29, що задається оператором DATA.

20. Скласти програму побудови графіка функції

y = x2 sin(x) 1, 2x10.

21. Скласти програму для визначення чверті (квадранту), до якої належить точка M(x,y). Координати x, y вводити з клавіатури.

22. Скласти програму побудови трьох витків прямокутної спіралі.

23. Скласти програму, яка записує елементи масиву a1,...,a29, що задається оператором DATA, в оберненому порядку.

24. Скласти програму побудови кругової діаграми для даних u1,...,u7, які вводяться з клавіатури.

25. Скласти програму обчислення віддалі між точками A(x,y) i B(u,v), координати яких вводяться з клавіатури.

26. Скласти програму побудови стовпчикової діаграми для даних u1,...,u4, що вводяться з клавіатури.

27. Скласти програму табулювання функції

y = x3 cos(x + 3).

Початкове значення x = 0, кінцеве x = 10, крок 0.5.

28. Скласти програму побудови 10 кіл із зростаючими радіусами та загальною точкою дотику.

29. Скласти програму знаходження величини d для елементів масиву a1,...,a20, який задається оператором DATA, згідно формули

d = ( a12 + ... + a202 ) / 20.

30. Скласти програму побудови прямокутника, із сторонами паралельними границям екрана, і які проходять через точки A, B, C, координати яких вводяться з клавіатури.

31. Скласти програму, що визначає меншу з трьох величин

sin(x), cos(x), sin(x) cos(x).

Значення x вводиться з клавіатури.

32. Скласти програму побудови кривої, заданої параметрично

x = a (sin(t))2, y = b (cos(t))2, 0t6.28.

Значення a i b вводяться з клавіатури.

33. Скласти програму, яка визначає чи спадають елементи масиву a1,...,a29, що задається з клавіатури.

34. Скласти програму побудови графіка функції

y = x / ( x2 + 1 ), 3x3.

35. Скласти програму, що визначає число елементів масиву a1,...,a19, які перевищують величину M. Масив i число M вводяться з клавіатури.

36. Скласти програму побудови графіка функції

y = x / ( x21 ), 0.7x0.7.

37. Скласти програму, що визначає число елементів масиву a1,...,a17, які не перевищують величину M. Масив i число M вводяться з клавіатури.

38. Скласти програму побудови 3 кіл, які торкаються один до одного.

39. Скласти програму, що визначає можливість побудови трикутника за сторонами, довжини яких a, b, c вводяться з клавіатури.

40. Скласти програму побудови стовпчикової діаграми (гістограми) для масиву u1,...,u9, що задається оператором DATA.

41. Скласти програму знаходження числа від'ємних елементів масиву a1,...,a17, що задається з клавіатури.

42. Скласти програму побудови квадрату за координатами однієї з вершин та діагоналі, які задаються з клавіатури.

43. Скласти програму знаходження кількості непарних двозначних чисел, які діляться на 3.

44. Скласти програму побудови кривої, заданої параметрично

x = t cos(t), y = t sin(t), 0t20.

45. Скласти програму знаходження кількості парних тризначних чисел, які діляться на 7.

46. Скласти програму побудови прямокутної сітки.

47. Скласти програму впорядкування в зростаючому порядку трьох чисел, які вводяться з клавіатури.

48. Скласти програму побудови системи прямих, паралельних діагоналі екрана.

49. Скласти програму, яка визначає, чи є парними всі цифри чотиризначного числа. Число вводиться з клавіатури.

50. Скласти програму, яка підраховує кількість слів у списку, що починаються з літери "А" (великої чи малої). Слова вводяться з клавіатури.

ЛІТЕРАТУРА

1.В.П.Дьяконов. Справочник по алгоритмам и программам на языке бейсик для персональных ВМ. Москва, "Наука", 1987.

2.Ю.Л.Кетков. GW, Turbo и Quick BASIC для IBM PC. Москва, "Финансы и статистика", 1992.

3.Л.Пул. Работа на персональном компьютере. Москва, "Мир", 1986.

4.В.М.Трояновский, В.Ф.Шаньгин. Бейсик для начинающих и будущих профессионалов. Москва, "Высшая школа", 1992.

5. В..Фигурнов. IBM PC для пользователя. Москва, "Финансы и статистика", 1992.

6.Б.И.Чернов. Программирование на алгоритмических языках Бейсик, Фортран, Паскаль. Москва, "Просвещение", 1991.